بهترین ساعت‌های هوشمند

با بهترین ساعت‌های هوشمند بازار آشنا شوید

شناخت بهترین ساعت‌های هوشمند آن‌هم در بازاری که مدام در حال پیشرفت و گسترش است و سالانه طیف وسیعی از محصولات به آن افزوده می‌شود، ضروری است. وقتی با برترین مدل‌ها آشنا شوید، در نتیجه می‌توانید راحت‌تر اسمارت واچ مورد نظرتان را خریداری نمایید. شرکت‌های بی‌شماری در این حوزه فعال هستند و هر سال بازیگران جدیدی به این مارکت ورود پیدا می‌کنند. از اپل گرفته تا شرکت‌های ساعت‌سازی سوئیسی! همه و همه در تلاش‌اند تا محصولات باکیفیت و جذاب عرضه کنند و فروش زیادی را تجربه نمایند. اگر شما هم قصد خرید یکی از همین دیوایس‌ها را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین ساعت‌های هوشمند بازار آشنا شوید.

اپل واچ سری 4

بهترین ساعت‌های هوشمند

بی‌شک محصولات اپل جز برترین گجت‌های بازار هستند. اپل واچ سری 4 هم از این موضوع مستثنی نیست. شرکت سازنده از بهترین متریال برای ساخت این خانواده گران‌قیمت بهره گرفته و همین موضوع باعث جذابیت مثال‌زدنی این اسمارت واچ‌ها شده است. نمایشگر بزرگ و اولد یکی از قابلیت‌های دوست‌داشتنی اپل واچ سری 4 محسوب می‌شود. چراکه این پنل‌ها روشنایی بسیاری دارند و به‌راحتی در محیط بیرون قابل استفاده هستند. به‌عنوان مثال فرض کنید که در روزی آفتابی می‌خواهید به پیاده‌روی بپردازید، از این رو نیاز دارید تا به‌طور مداوم ضربان قلب و زمان را چک کنید. این‌جاست که روشنایی بالای صفحات اولد به‌ کمک‌تان می‌آید و بدون دردسر می‌توانید محتوای ساعت را مشاهده کنید. همچنین تکنولوژی مذکور کم‌مصرف‌تر از نمونه‌های ال‌سی‌دی است و به این ترتیب عمر باتری نیز افزایش می‌یابد. سیستم‌عامل WatchOS تمامی نیازهای شما را برآورده می‌کند. به‌جرات می‌توان گفت با اپل واچ سری 4 می‌توانید طیف گسترده‌ای از کارها را انجام دهید. در حقیقت این ساعت برای ورزشکاران گزینه‌ مناسبی به‌شمار می‌آید. محصول آمریکایی با دقتی کم‌نظیر فعالیت‌های روزانه شما را زیر نظر دارد و در ضمن قادر به بررسی کیفیت خواب‌تان است.

قیمت: 5 میلیون تومان

فیت‌بیت Charge 3

بهترین ساعت‌های هوشمند

فیت‌بیت یکی از بهترین شرکت‌های فعال در حوزه اسمارت واچ‌ها محسوب می‌شود. Charge 3 هم جزء بهترین ساعت‌های هوشمند بازار است که به ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های متعددی مجهز گشته. در واقع خرید این گجت پوشیدنی را به ورزشکاران و افراد علاقه‌مند به پیاده‌روی، دویدن و دوچرخه‌سواری توصیه می‌کنیم. بند سیلیکونی نرم و ضدحساسیت Charge 3 در طولانی‌مدت شما را آزار نمی‌دهد و حتی در هنگام خواب هم می‌توانید آن را بپوشید. صفحه‌نمایش اولد و 1.5 اینچی محصول دیدن متون و آیکون‌ها را ساده‌تر می‌کند و از طرفی تکنولوژی ساخت آن موجب شده تا مصرف باتری به‌طور چشم‌گیری کاهش یابد. عاشق استخر هستید؟ مشکلی نیست! Charge 3 در مقابل آب شیرین مقاومت خوبی دارد. از این رو چه در زیر باران باشید و چه در استخر، در هر صورت می‌توانید از دستگاه پوشیدنی فیت‌بیت بهره ببرید. تولیدکننده در این مدل شمارش‌گر ضربان قلب را به‌کار گرفته تا در هر لحظه از وضعیت سلامتی‌تان آگاه شوید. گفتنی‌ست Charge 3 کاربر را با ویبره از نوتیفیکیشن‌ها باخبر می‌کند و از طرفی می‌تواند به شمارش گام‌ها، محاسبه کالری مصرفی و مسافت پیموده شده بپردازد. باتری گجت هم عمر نسبتا بالایی دارد و در بعضی از مواقع تا یک هفته دوام می‌آورد.

قیمت: 3 میلیون و 300 هزار تومان

سامسونگ Gear S3 Frontier

بهترین ساعت‌های هوشمند

این اسمارت واچ سامسونگ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار محسوب می‌شود. اما چرا این گجت این لقب را دریافت کرده است؟ می‌توان گفت Gear S3 Frontier با ظاهری زیبا و چشم‌گیر و تکنولوژی‌های متعدد از رقبای خود متمایز شده و گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به ورزش و عاشقان فن‌آوری به‌شمار می‌آید. نمایشگر اولد و بزرگ این دستگاه خواندن اطلاعات را حتی در زیر نور خورشید آسان می‌سازد. شمارش‌گر ضربان قلب هم فراهم شده تا قادر به اندازه‌گیری ضربان قلب خود در هر ثانیه باشید و همچنین بتوانید کیفیت خواب‌تان را نیز اندازه‌گیری کنید. سیستم‌عامل تایزن نیاز بیش‌تر یوزرها را پوشش می‌دهد و با اندروید و آی‌او‌اس نیز سازگاری کامل دارد. ناگفته نماند باتری دیوایس نیز با استفاده معمولی تا چند روز دوام می‌آورد.

قیمت: 2 میلیون و 500 هزار تومان

هوآوی آنر مجیک

بهترین ساعت‌های هوشمند

آنر به‌خاطر گوشی‌های ارزان‌قیمت خود محبوب و مشهور شده است. اما چند وقتی‌ست برند چینی به بازار اسمارت واچ‌ها ورود پیدا کرده. آنر مجیک با دیزاینی کلاسیک و در عین حال جذاب به بازار عرضه گشته و نظر هر کاربری را به‌سمت خود جلب می‌کند. صفحه‌نمایش بزرگ و آمولد دستگاه این امکان را به شما می‌دهد تا حتی در زیر نور خورشید هم با دستگاه کار کنید. خوش‌بختانه محصول آنر با دقتی سطح بالا ضربان قلب‌تان را اندازه‌گیری می‌کند و از طرفی به محاسبه فشار خون‌تان می‌پردازد. این گجت پوشیدنی در مقابل آب تا عمق 50 متر مقاوم است و به این ترتیب به‌راحتی می‌تواند آن را به استخر ببرید یا در زیر باران از آنر مجیک استفاده کنید. دستگاه چینی فعالیت‌های شما را با وسواس دنبال می‌کند و اطلاعات مفیدی را در این زمینه به شما ارایه می‌دهد. در نتیجه اگر به سلامتی‌تان اهمیت می‌دهید و جز طرفداران پروپاقرص ورزش هستید، حتما آنر مجیک را مدنظر داشته باشید. از قلم نیفتد باتری این مدل از طول عمر نسبتا بالایی برخوردار است و می‌تواند تا ۷ روز دوام بیاورد.

قیمت: 2 میلیون تومان

1 در مورد “با بهترین ساعت‌های هوشمند بازار آشنا شوید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH