تصاویر کیس سونی اکسپریا 20 از حاشیه فوقانی فوق‌العاده ضخیم این هندست حکایت دارد

طراحی اسمارت‌فون سونی اکسپریا 20 تقریبا بدون‌تغییر باقی خواهد ماند. یکی از تغییرات جالب‌توجه این هندست در مقایسه با اکسپریا 10 این است که کلید پاور و اسکنر اثرانگشت مجددا با یکدیگر ادغام شده‌اند (تصاویر منتشر شده از کیس اکسپریا 2 طی روز گذشته نشان می‌دهند که در پرچم‌دار آینده، اجزای مذکور به‌صورت مستقل از یکدیگر پیاده‌سازی خواهند شد).

تصاویر کیس سونی اکسپریا 20

علاوه بر این، حاشیه فوقانی عریض کماکان به قوت خود باقی مانده و حقیقتا مشخصه‌ای منسوخ شده به‌نظر می‌رسد؛ خصوصا آن‌که اکنون برخی هندست‌های میان‌رده بازار نیز از الگوهای طراحی تمام‌صفحه بهره می‌گیرند. بر اساس اطلاعات اخیر، اکسپریا 20 از نمایشگری 6 اینچی با نسبت ابعاد 21:9 و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (+1080p) استفاده خواهد کرد.

برآمدگی دوربین دوگانه در قسمت پشتی دستگاه، توجه کاربران را به خود جلب خواهد کرد. ظاهرا این ماژول از 2 دوربین 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین دوم از یک لنز فوق‌عریض یا تله‌فوتو بهره خواهد برد. به‌ هرحال این دوربین در مقایسه با حسگر تشخیص عمق به‌کارگیری شده در اکسپریا 10، پیشرفت محسوسی را نشان می‌دهد.

تصاویر کیس سونی اکسپریا 20

بعلاوه وجود جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت فوقانی گوشی نیز امری کاملا مشهود است. همچنین بر اساس شایعات پیشین، پردازشگر دستگاه از تراشه سری اسنپ‌دراگون 600 به اسنپ‌دراگون 710 ارتقا خواهد یافت. این اسمارت‌فون با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد.

تصاویر منتشر شده از سونی اکسپریا 20 توسط OnLeaks

شخصی با شناسه OnLeaks، تصاویر فوق از سونی اکسپریا 20 را منتشر کرد. بر این اساس، الگوی طراحی دستگاه با تصاویر منتشر شده از کیس گوشی کاملا هماهنگ است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH