هواوی در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از رابط کاربری EMUI 10 رونمایی خواهد کرد

هواوی در کنفرانس HDC 2019 که در روز 9 اوت (17 مرداد) برگزار می‌شود از جدیدترین نسخه رابط کاربری مبتنی‌بر اندروید، یعنی EMUI 10 رونمایی خواهد کرد. این کنفرانس دو‌ روزه در شهر دونگوان چین برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که حدود 5000 نفر از توسعه‌دهندگان محلی و بین‌المللی در آن حضور یابند. این کنفرانس به‌منظور نمایش آخرین فناوری‌های و پیشرفت‌های این غول چینی برگزار می‌شود.

وانگ چنگلو، رییس بخش نرم‌افزاری هواوی نیز در این مراسم به معرفی ویژگی‌های EMUI 10 می‌پردازد. این کنفرانس در مرکز فرهنگی و ورزشی شرکت دانگ‌فنگ نیسان برگزار خواهد شد. درحال حاضر، تنها چیزی که از رابط کاربری اختصاصی هواوی می‌دانیم، عرضه آن برپایه اندروید Q است.

شایعات دیگری نشان می‌دهند که این رابط کاربری نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفت‌های خوبی داشته و تمامی آیکون‌ها تغییر یافته‌اند. هم‌چنین، عناصر رابط کاربری به همراه یک فونت جدید در سراسر محیط سیستم‌عامل تعبیه شده‌اند.

از سایر ویژگی‌های نسخه جدید EMUI می‌توان به قابلیت Multitasking برای استفاده سریع‌ و راحت از محیط کاربری و طراحی مجدد اپلیکیشن دوربین به همراه قابلیت‌های بیشتر اشاره کرد. علاوه‌بر ویژگی‌های ظاهری، هواوی با استفاده از ویژگی GPU Turbo 4.0 تجربه بهتری را در هنگام اجرای بازی‌ها به ارمغان می‌آورد. نسل دوم قابلیت Ark Compiler نیز با ایجاد شرایطی مناسب به اجرای برنامه‌ها و بازدهی آن‌ها سرعت می‌بخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH