جدیدترین تصویر مطبوعاتی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی‌ نوت 10 پلاس منتشر شد

چند روز پیش، تصاویر مطبوعاتی اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی‌نوت 10 و گلکسی‌نوت 10 پلاس منتشر شد. در این میان بایستی اعتراف کرد که نمایشگر Infinity O با وجود حواشی فوق‌العاده باریک و حفره دوربین سلفی در بخش مرکزی آن، هیچ‌گاه تا این اندازه جذاب و چشم‌نواز نبوده است. امروز یک شخص خبرچین با نام ایوان بلاس، تصویر مطبوعاتی جدیدی از سامسونگ گلکسی‌نوت 10 پلاس را در توئیتر منتشر کرد. انتظار می‌رود که این هندست از یک نمایشگر 6.8 اینچی داینامیک آمولد با رزولوشن 1440×3040 پیکسل بهره‌برداری نماید. این نمایشگر با نسبت ابعاد 19:9 کار می‌کند. در ایالات‌متحده، هندست مذکور با پلتفرم موبایلی اسنپ‌دراگون 855 عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که مدل ارائه شده در اکثر بازارهای دیگر از تراشه اگزینوس 9825 استفاده می‌کند.

یک حسگر TOF، پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه (شامل حسگر اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری و لنز فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی) را همراهی خواهد کرد. سنسور TOF مدت زمان لازم برای رسیدن یک پرتو مادون‌قرمز به سوژه و بازگشت آن به گوشی را اندازه‌گیری می‌کند. این داده‌ها می‌توانند برای محاسبه دقیق‌تر نگاشت عمقی 3 بعدی و ارتقاء کیفی حالت بوکه در تصاویر پرتره مورد استفاده قرار گیرند.

سامسونگ گلکسی‌نوت 10 پلاس صرف‌نظر از ورژن خریداری شده توسط شما، گوشی گران‌قیمتی به‌شمار خواهد رفت

این هندست در 2 نسخه 4G LTE (با شناسه SM-N975) و 5G (SM-N976) روانه بازار خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها، نسخه 5G به‌صورت انحصاری توسط اپراتور ورایزن در ایالات‌متحده عرضه می‌شود. با توجه به اطلاعات تست بنچمارک، این ورژن از گوشی احتمالا با حداکثر 12 گیگابایت رم تولید خواهد شد. نسخه بین‌المللی این گوشی با 8 گیگابایت حافظه رم در همین تست بنچمارک رویت شد. به همین دلیل انتظار می‌رود که هر 2 نسخه 4G LTE و 5G حداقل با 2 پیکره‌بندی مختلف ارائه شوند. یکی از پیکره‌بندی‌ها احتمالا دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی بوده و مدل دیگر احتمالا از رم 12 گیگابایتی و 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه‌داخلی بهره خواهد برد. فضای اشغال شده توسط قلم S Pen احتمالا مانع به‌کارگیری یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی در هندست پرچم‌دار سامسونگ خواهد شد. با این همه، رقم مذکور معادل ظرفیت باتری مورد استفاده در گوشی گلکسی S10 5G است. در عوض، گلکسی‌نوت 10 پلاس با یک باتری 4170 میلی‌آمپرساعتی و شارژر 25 واتی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. توئیتی که روز گذشته توسط شخصی خبرچین با نام Ice Universe (@Universeice) منتشر شد؛ اعلام کرد که این دستگاه از شارژ سیمی 45 واتی و شارژ بی‌سیم 20 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

جدیدترین تصویر مطبوعاتی از سامسونگ گلکسی‌نوت 10 پلاس

گلکسی‌نوت 10 پلاس دارای گواهی حفاظتی IP68 خواهد بود و این موضوع، مقاومت دستگاه در برابر گردوغبار را تضمین می‌کند. چنین قابلیتی امکان قرارگیری دستگاه در عمق حدودا 5 فوتی (1.5 متری) برای مدت زمان 30 دقیقه را فراهم خواهد کرد. بعلاوه این هندست از مشخصه PowerShare نیز بهره خواهد برد؛ قابلیتی که تحت عنوان شارژ معکوس بی‌سیم نیز شناخته می‌شود. کاربر، گوشی خود را از سمت نمایشگر آن بر روی میز قرار داده و از پنل پشتی دستگاه به‌عنوان یک پد شارژ بی‌سیم جهت شارژ باتری‌های گلکسی بادز و گوشی‌های سازگار با این فناوری بهره می‌گیرد. همچنین کاربران به منظور بازگشایی قفل گوشی نیز می‌توانند از اسکنر اثرانگشت اولتراسونیکی یکپارچه با نمایشگر و سیستم تشخیص چهره استفاده کنند. با این‌حال گلکسی‌نوت 10 پلاس فاقد جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود.

سامسونگ گلکسی‌نوت 10 پلاس همراه با گلکسی‌نوت 10 و احتمالا گلکسی‌واچ 2 و گلکسی‌تب S6 در روز 7 آگوست معرفی خواهند شد. مرکز بارکلی در محله بروکلین شهر نیویورک به‌عنوان مکان برگزاری آخرین مراسم رونمایی سامسونگ در نظر گرفته شده است. پیش‌سفارش این هندست بلافاصله پس از برگزاری مراسم رونمایی آغاز شده و فروش آن نیز از روز 23 آگوست شروع خواهد شد. بر اساس آخرین شایعات مطرح شده پیرامون قیمت‌گذاری این هندست‌، گلکسی‌نوت 10 پلاس با قیمت‌گذاری پایه 1149 یورویی (معادل 1296 دلار آمریکا) عرضه خواهد شد. اگرچه هرگونه اظهارنظر قطعی پیرامون قیمت این اسمارت‌فون احتمالا تا روز 7 آگوست امکان‌پذیر نیست؛ اما بایستی به‌خاطر داشت که صرف‌نظر از انتخاب نسخه 4G LTE یا 5G توسط مشتریان، این محصول یک گوشی گران‌قیمت به‌شمار خواهد رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH