گلکسی نوت 10

مدل معمولی گلکسی نوت 10 نیز 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت!

چیزی به تاریخ رونمایی رسمی از گلکسی نوت 10 باقی نمانده است و خبرها پیرامون این اسمارت‌فون هر روز بیشتر می‌شود. پرچم‌دار جدید سامسونگ در دو مدل معمولی و پرو یا پلاس عرضه خواهد شد و تمام ویژگی‌های داخلی و ظاهری آن نشان از آن دارد که با هندستی شاخص طرف هستیم. یکی از ویژگی‌های خاص گلکسی نوت 10 این است که برای اولین بار در بین محصولات شرکت کره‌ای، حتی مدل معمولی یک خانواده نیز دارای حافظه داخلی 256 گیگابایتی است.

اهمیت این ویژگی با فکر کردن به این که تا سه سال پیش در همین مدل از هندست حافظه داخلی 16 گیگابایتی ارایه می‌شد، بزرگ‌تر می‌شود. در این میان برخی ادعا می‌کنند 256 گیگابایت حافظه داخلی برای یک اسمارت‌فون زیاده‌روی است، اما وقتی به حجم تصاویر و فیلم‌های گرفته شده با دوربین گوشی و حجم فایل‌های دریافتی مانند بازی‌ها و فیلم‌ها فکر می‌کنیم، 256 گیگابایت نه تنها زیاده‌روی که در دست برخی کاربران کم نیز محسوب می‌شود.

شاید به همین دلیل است که سامسونگ با تمام توان بر روی حفظ درگاه کارت حافظه میکرو SD پافشاری کرده است. هر چند شایعات حکایت از آن دارند که خبری از جک هدفون 3.5 میلی‌متری نخواهد بود. روی هم رفته باید گفت گلکسی نوت 10 با طراحی به روز و قطعات قدرتمند در تمامی بخش‌ها هندستی بی‌نظیر خواهد بود. قیمت در نظر گرفته شده در مدل پایه برای نسخه 256 گیگابایتی این اسمارت‌فون هزار دلار و برای مدل 512 گیگابایتی 1150 دلار خواهد بود. البته لازم به ذکر است که 256 گیگابایت بودن حافظه داخلی مدل پایه این دستگاه بر اساس نسخه‌ای گفته می‌شود که برای آلمان در نظر گرفته شده است. پس نمی‌توان با قطعیت گفت شرکت کره‌ای این ویژگی  را برای دیگر مناطق و مدل‌های مختلف ارایه خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH