آی‌فون 6

یک دستگاه آی‌فون 6 به ناگهان در دست دختری یازده ساله آتش گرفت!

خبرهای مربوط به آتش گرفتن و انفجار آی‌فون بارها در مطبوعات و رسانه‌ها منتشر شده است. در آخرین مورد، 23ABC News گزارش می‌دهد که در کالیفرنیا یک آی‌فون 6 در دستان دختری یازده ساله آتش گرفته است. خوشبختانه کسی در این حادثه صدمه ندیده است. کایلا راموس، دختر 11 ساله، در صحبت‌های خود ماجرا را این گونه شرح می‌دهد که آی‌فون در دستانش بوده و به ناگهان متوجه شده که شعله‌های آتش تمام دستگاه را در بر گرفته‌اند. وی در واکنشی سریع اسمارت‌فون را بر روی یک پتو انداخته است.

آی‌فون 6

هنوز دلیل آتش گرفتن آی‌فون 6 مشخص نیست، اما پس از حادثه اپل فورا با راموس تماس گرفته و ضمن ارایه پیشنهاد جایگزینی هندست سوخته شده، درخواست بررسی گوشی آتش گرفته را داده است. همانطور که گفته شد پیش از این هم شاهد انتشار اخبار مربوط به آتش گرفتن گوشی‌های آی‌فون بوده‌ایم که بیشتر به خاطر استفاده از شارژرهای غیر استاندارد اتفاق می‌افتاد.

برخی اظهار نظر کرده‌اند که این اتفاق می‌تواند در نتیجه آسیب به باتری لیتیوم-یونی دستگاه صورت گرفته باشد. در صورتی که باتری هندست بر اثر سقوط یا ضربه آسیب دیده باشد، حرارت می‌تواند موجب آتش‌سوزی دستگاه شود. در هر صورت این اتفاق توسط اپل بررسی شده و نتایج آن تا چند روز آینده منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH