سامسونگ گلکسی‌ نوت 10 آخرین هندست مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی خواهد بود

اخیرا یک خبرچین معروف با نام Ice universe در حساب کاربری توئیتری خود اطلاعاتی را پیرامون اسمارت‌فون آینده گلکسی‌ نوت 10 منتشر نموده است و بسیاری از کاربران به‌دنبال تجزیه و تحلیل این اطلاعات هستند.

ظاهرا گلکسی‌ نوت 10 از دوربین اصلی مشابه با گلکسی S10 پلاس بهره خواهد برد (در واقع این هندست از دوربین‌های سه‌گانه مشابه با گلکسی S10 پلاس استفاده می‌کند)؛ اما یک مشخصه جدید بسیار فنی نیز به آن اضافه خواهد شد. بر اساس شایعات مطرح شده، این مشخصه احتمالا به اضافه شدن دوربین TOF سه‌بعدی به گلکسی‌ نوت 10 پلاس یا ابزار دیگری اشاره دارد. با توجه به این‌که اسمارت‌فون گلکسی S10 پلاس مجهز به حالت شبانه جدید سامسونگ است؛ لذا بعید است که این مشخصه همان قابلیت جدید گلکسی‌نوت 10 باشد.

“گلکسی‌نوت 10 همانند گلکسی S10 از دوربین اصلی S5K2L4 استفاده می‌کند؛ اما سامسونگ به ماژول دوربین سال گذشته خود قابلیت جدیدی را اضافه خواهد کرد (این مشخصه، ماهیتی بسیار فنی دارد). گلکسی‌نوت 10 نقطه پایان استفاده از دوربین 1.4 میکرونی به‌شمار می‌رود و با آغاز عرضه اسمارت‌فون گلکسی S11، دوربین سامسونگ شروع جدیدی را تجربه خواهد کرد. – Ice universe (UniverseIce@)، 16 جولای 2019”

بعلاوه خبرچین مذکور خاطرنشان می‌کند که گلکسی‌نوت 10 آخرین پرچم‌دار سامسونگی مجهز به حسگر پرچم‌دار 12 مگاپیکسلی با اندازه 1/2.55 اینچ و پیکسل‌های 1.4 میکرونی خواهد بود. استفاده از این حسگر از زمان عرضه اسمارت‌فون گلکسی S7 (حسگر این دستگاه فاقد لنزی با گشودگی دیافراگم متغیر بود) آغاز شد و گلکسی S11 آغازگر عصر استفاده از دوربینی کاملا جدید خواهد بود.

این دوربین احتمالا از حسگرهای 64 و 48 مگاپیکسلی که شایعات پیشین از به‌کارگیری آن‌ها در گوشی‌های پرچم‌دار آینده سامسونگ حکایت داشتند؛ بهره خواهد برد. با توجه به این‌که حسگرهای مذکور از نوع Quad Bayer هستند؛ لذا تصاویر خروجی آن‌ها به‌ترتیب دارای رزولوشن‌های 16 و 12 مگاپیکسلی خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH