فرآیند تست بتای رابط کاربری EMUI 9.1 برای سری میت 9 و هواوی P10 آغاز شد

هواوی به‌تدریج گوشی‌های بیش‌تری را به صف دریافت به‌روزرسانی EMUI 9.1 اضافه می‌کند و پرچم‌داران اواخر سال 2016 این شرکت به‌همراه تعدادی از گوشی‌های آنر نیز در حال پیوستن به برنامه بتا هستند.

اسمارت‌فون‌های هواوی میت 9، میت 9 پرو و میت 9 پورش دیزاین با دریافت این به‌روزرسانی از فایل سیستمی جدیدی موسوم به EROFS و همچنین مشخصه GPU Turbo 3.0 بهره‌مند خواهند شد. این 2 مشخصه به ارتقا کارآیی گوشی‌های مذکور با عمر تقریبی 3 ساله کمک خواهند کرد.

اسمارت‌فون‌های هواوی میت 9، میت 9 پرو و میت 9 پورش دیزاین (از چپ به راست)

براساس برنامه‌ریزی اولیه قرار بود هندست‌های هواوی P10 و P10 پلاس، مشارکت در برنامه بتا را از ماه آگوست آغاز نمایند؛ اما ظاهرا این فرآیند 15 روز زودتر از موعد مقرر اجرا خواهد شد.

اسمارت‌فون‌های هواوی P10 و P10 پلاس

در این میان برخی مدل‌های سال 2017 شامل هواوی نوا 2s، آنر 9 و آنر 8 پرو نیز به برنامه تست بتا ملحق خواهند شد. این 2 گوشی و خانواده میت 9 با سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا روانه بازار شدند و در آینده‌ای نزدیک، به‌روزرسانی اندروید 9.1 پای را دریافت خواهند کرد. به‌نظر شما پشتیبانی نرم‌افزاری هندست‌های هواوی تا چه اندازه مطلوب است؟

اسمارت‌فون‌های هواوی نوا 2s، آنر 9 و آنر 8 پرو (از چپ به راست)

تمامی 8 گوشی فوق اکنون بایستی بتوانند به برنامه تست بتای EMUI 9.1 ملحق شوند. نسخه پایدار این به‌روزرسانی احتمالا طی چند ماه آینده منتشر خواهد شد (تست بتای رابط کاربری بر روی اسمارت‌فون میت 20 در ماه آوریل آغاز و ورژن پایدار این به‌روزرسانی در اواخر ماه ژوئن منتشر شد).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH