فلش‌هایی که از باغ وحش آمده‌اند!

AH171_4_LO

کمپانی Apacer با معرفی مجموعه حافظه­های فلش مخصوص تبلت و گوشی­های هوشمند سری Q Zoo، سطح تازه­ای از انعطاف‌پذیری را به دنیای گوشی­های هوشمند و تبلت­ها آورده است. این سری شامل سه عضو خوک صورتی، خرس قهوه­ای و ببر تیزرو است که با داشتن رنگ­های متنوع و طراحی بسیار جالب وسیله هوشمند شما را متحول خواهد کرد. این نوع از حافظه­ها روی انواع دستگاه­ها با قابلیت پشتیبانی از فناوری USB OTG قابل استفاده و بهره­برداری هستند و در ظرفیت 8، 16 و 32 گیگابایت تولید شده‌اند.

استفاده از این وسیله ذخیره­سازی در دور­همی­های دوستانه و خانوادگی و برای انتقال فایل­های حجیم تصویری می­تواند بسیار کارآمد باشد. این­بار به­جای همراه داشتن یک لپ­تاپ می­توانید از تبلت یا گوشی هوشمند خود استفاده کرده و به کمک حافظه­های سری Q Zoo و با سرعتی بالا به انتقال اطلاعات بپردازید. اتصال سه عضو Q Zoo به گوشی­های هوشمند و تبلت­ها می­تواند شخصیت تازه­ای به آنها ببخشد و آنها را از محصولاتی تکراری و روزمره به ابزارهایی کاربردی و نو تبدیل کند.

حافظه­های فلش Q Zoo تنها هفت گرم وزن داشته و دارای بدنه­ای پلاستیکی مقاوم و سازگار با محیط زیست هستند. روکش بدنه نرم بوده و حس خوبی از لمس و کار با آن به کاربر منتقل می­کند. یک مبدل microUSB به USB نیز به همراه این محصول ارائه می­شود تا بتوانید همچون یک حافظه فلش معمولی آن را به کامپیوتر متصل کرده و فایل­ها را روی آن منتقل کنید. عملکرد حافظه­های سری Q Zoo در زمان اتصال به کامپیوتر، همچون یک حافظه فلش USB 2.0 پرسرعت است و می­توان با حداکثر سرعت 30 مگابایت در ثانیه اطلاعات را از آن خواند و با سرعت 15 مگابایت در ثانیه اطلاعات را روی آن کپی کرد. این مساله باعث می­شود تا محصول فوق نه تنها در گوشی­های موبایل بلکه در زمان انتقال فایل از کامپیوتر و لپ­تاپ نیز کمترین میزان زمان از وقت گرانبهای کاربر را صرف کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH