پرچم‌دار سونی Sirius می‌تواند 4K فیلم‌برداری نماید!

پرچم‌دار سونی Sirius می‌تواند 4K فیلم‌برداری نماید!

به‌تازگی، تصاویر جدیدی از رابط کاربری نرم‌افزاری یکی از گوشی‌های هوشمند سونی که هنوز معرفی نشده، منتشر شده است. اسم رمز این محصول، Sirius می‌باشد.

یکی از ویژگی‌هایی که در تصاویر بیشتر از هر چیز دیگری جلب توجه می‎‌کند، فیلم‌برداری با وضوح 4K اولترا اچ‌دی است. همراه با این قابلیت، ویژگی فیلم‌برداری به‌صورت slow-motion نیز بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد.

لازم به‌ذکر است که این تصاویر توسط وبسایت طرفداران سونی، یعنی اکسپریا بلاگ منتشر شده است. این اولین باری نیست که بعضی گزارش می‌کنند که سونی برروی یکپارچه سازی قابلیت “فیلم‌برداری اولترا اچ‌دی” برروی یک تلفن هوشمند، کار می‌کند.

فعلا هیچ خبر رسمی در مورد جاه‌ طلبی‌های موبایلی سونی در سال 2014، وجود ندارد اما این کمپانی در موارد متعددی اعلام کرده است که قصد دارد بازار فروش را از دست رقبای اندرویدی و آی‌فونی خود، در آورد.

کمپانی سونی احساس می‌کند که استفاده از محصولاتی با دوربین‌های قدرتمند، این اجازه را به کمپانی ژاپنی می‌‎دهد تا بخشی از بازار تلفن‌های هوشمند را بدست بگیرد که تاکنون سامسونگ و ال‌جی، به آن وارد نشده‌اند.

یک ماه دیگر تا آغاز کنفرانس جهانی موبایل MWC باقی مانده است و آن‌جا خواهیم فهمید که سونی برای سال جدید میلادی، چه برنامه‌هایی دارد!

 

6 در مورد “پرچم‌دار سونی Sirius می‌تواند 4K فیلم‌برداری نماید!”

  1. مگه چیز عجیبیه که 4k فیلم بگیره ؟!!!

    نوت 3 من همین الان داره 4k فیلم میگیره

    بعد از چندین ماه تازه سونی میخواد تو گوشیهاش 4k بزاره خخخخخ

    1. نوت 3 فقط اسم 4k رو داره و نه کیفیتشو. ضمنا مدل جهانی یعنی اکتاش نداره.
      یادت باشه اونموقع که سونی 4k رو روی دوربینهاش استفاده کرده یود، سامسونگ در حال کپی کردن طراحی و رابط کاربری و بعضی نرم افزارهای گوشیهاش بود. خخخخ

  2. تعداد زیادی از خبرهایی که در سایت قرار میگیره،قبلا توی انجمن منتشر شده!بهتره که خبرها زودتر ترجمه بشن و در سایت قرار داده بشن.

    1. محمد جهانی

      سایت با انجمن، قضیه اش متفاوته!
      در ضمن، من نمی دونم اخبار در انجمن از چه منبعی ترجمه میشن اما منابعی که ما اخبار رو از رو اونا قرار میدیدم،به محض انتشار خبر تازه، ماهم در سایت قرار میدیم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH