آنر 9X

اسمارت‌فون‌های آنر 9X و مدل پرو با دوربین پاپ‌آپ و صفحه نمایش بدون حاشیه معرفی شدند

صحبت در مورد آینده آنر پس از تحریم‌های اعمال شده توسط آمریکا با اما و اگرهای فراوانی همراه است. اما این شک و تردید موجب آن نشده تا چینی‌ها خود را از بازی خارج کنند. این شرکت به تازگی از دو اسمارت‌فون جدید با نام‌های آنر 9X و مدل پرو رونمایی کرده است که طبق ادعای شرکت نه تنها در چین، که در دیگر کشورها نیز عرضه خواهد شد.

آنر 9X

کاربران این برند در چین می‌توانند محصولات جدید شرکت را به قیمت 200 و 320 دلار تهیه نمایند. البته همانطور که می‌دانید قیمت این دستگاه‌ها در کشور سازنده به مراتب پایین‌تر است و مطمئنا هندست‌های میان‌رده قدرتمند آنر 9X و مدل پرو در دیگر کشورها با قیمتی بالاتر عرضه خواهند شد. هر دو گوشی مجهز به پردازنده کایرین 810 بوده و در نسخه‌های چهار، شش و هشت گیگابایتی عرضه می‌شوند. همچنین قیمت این اسمارت‌فون‌ها بسته به مقدار حافظه داخلی (64، 128 و 256 گیگابایت) متغیر خواهد بود.

از دیگر مشترکات بین هر دو مدل صفحه نمایش بزرگ 6.60 اینچی با کیفیت فول اچ‌دی، حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و باتری 4000 میلی‌آمپری است. آنر 9X دارای دوربین دوگانه با سنسورهای 48 و 2 مگاپیکسلی است و مدل پرو از دوربینی سه‌گانه بهره می‌برد که لنزهای 48، 8 و 2 مگاپیکسلی دارد. علاوه بر دوربین، یکی دیگر از دلایل گران‌تر بودن مدل پرو وجود نسخه‌ای هشت گیگابایتی از این محصول است. نسخه استاندارد گوشی میان‌رده شرکت آنر شامل نسخه‌های 4/64 گیگابایتی، 6/64 گیگابایتی و 6/128 گیگابایتی می‌شود.

آنر 9X

اسمارت‌فون‌های آنر 9X و 9X پرو در پنل پشتی خود از طراحی سه‌بعدی X-shape استفاده می‌کنند. مدل معمولی این هندست در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد و مدل پرو تنها در دو رنگ مشکی و ارغوانی ارایه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH