چگونه به صورت اقساطی صاحب خودروهای محبوب برلیانس شویم؟

خانواده برلیانس جزو پرفروش‌ترین، پرطرفدارترین و محبوب‌تری خانواده‌های خودروهای چینی در بازار ایران است. آمار فروش برلیانس در ایران بیان گر آن است که سایپا و پارس خودرو به خوبی نیاز بخش بزرگی از بازار ایران را درک کرده‌اند و توانسته‌اند تا ارائه محصولات خانواده برلیانس تا حدود زیادی اعتماد قشر خاصی از مشتریان را به دست آورند. طراحی متفاوت با سایر خودروهای چینی، تنوع در مدل‌های عرضه شده به بازار و از همه مهمتر کیفیت مونتاژ قابل قبول به همراه پشتیبانی گسترده باعث شده است بازار خرید و فروش برلیانس در ایران شرایط بسیار خوبی را تجربه کند. در حال حاضر خرید برلیانس برای خانواده‌های ایرانی و جوانان طرفدار خودروهای هاچبک و کراس اوور یکی از گزینه‌های اصلی است و حتی بازار خودروهای دست دوم برلیانس نیز شرایط خوبی دارد.

برلیانس ها در ابتدا به عنوان یک خانواده از خودروهای چینی با کیفیت و ارزان قیمت که امکانات پایه‌ای بیشتری از خودروهای تولید داخل داشت به بازار عرضه شده بودند. با این حال در حاضر افزایش قیمت‌های شدید سبب شده است که فروش خودروهای این خانواده تحت تأثیر قرار بگیرد و ارزش خرید برلیانس نیز تا حدودی کاهش پیدا کند. در چنین شرایطی هنوز هم نمی‌توان منکر آن شده که این خودروها در محدوده قیمتی خود انتخاب‌های بسیار مناسبی هستند. این موضوع سبب شده است تا بسیاری از افراد تصمیم بگیرند به جای پرداخت هزینه خرید نقدی این خودرو از روش‌های اقساطی برای خرید برلیانس استفاده کنند. هرچند سود حداقل 20 درصدی موضوعی است که نباید نادیده گرفته شود و ممکن است اقساط سنگین این خودرو برای بسیاری از افراد مشکل ساز باشد.

خرید اقساطی برلیانس h220 در سایت دیوار

برلیانس h220 کوچک‌ترین عضو خانواده برلیانس است و ارزان‌ترین عضو خانواده نیز محسوب می‌شود. بر طبق آگهی‌های فروش برلیانس h220 ثبت شده در سایت دیوار این هاچبک پرطرفدار قیمتی در حدود 90 تا 115 میلیون تومان در مدل‌های دستی و اتوماتیک دارد. با این حال شما می‌توانید با پرداخت حداقل 25 میلیون تومان و اقساط 60 ماهه 850 هزار تومانی در مدت زمان کمتر از 20 روز این خودرو را خریداری کنید. همچنین شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و پیدا کردن شرایط فروش مناسب وضعیت خود سر به آگهی‌های فروش اقساطی برلیانس h220 در سایت دیوار بزنید و مستقیماً با فروشندگان نیز ارتباط برقرار کنید.

خرید اقساطی برلیانس h230 در سایت دیوار

سدان خانوادگی کوچک سری h200 با نام برلیانس h230 در مدل‌های دنده‌ای و اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود. این مدل به دلیل طرفداران بیشتر و بازار دست دوم بهتر نسبت به h220 قیمت بیشتری دارد. در حالی قیمت برلیانس h230 به خصوص در مدل اتومات تا 10 میلیون تومان گران‌تر از مدل هاچبک است که از لحاظ امکانات و مشخصات فنی فرق زیادی بین این دو خودرو نیست. اگر به دنبال یک سدان خانوادگی کوچک هستید و به گزینه خرید اقساطی برلیانس h230 فکر می‌کنید؛ خوشبختانه گزینه‌های زیاد برای شما در سایت دیوار وجود دارد. شرایط مختلفی برای فروش برلیانس h230 در سایت دیوار در نظر گرفته شده است و در حال حاضر شما می‌توانید این خودرو را در مدل دنده‌ای با حداقل پیش پرداخت 19 میلیون تومانی و اقساط 36 ماهه 1 میلیون 800 هزار تومانی خریداری کنید. برای مدل اتوماتیک نیز حداقل پیش پرداخت 25 میلیون تومان همراه با 48 قسط 1 میلیون و 300 هزار تومانی است.

خرید اقساطی برلیانس h320 در سایت دیوار

قطعاً پرفروش‌ترین هاچبک چینی بازار طرفداران زیادی دارد که به خرید این خودرو فکر می‌کنند. بازار خرید و فروش برلیانس h320 بسیار پرطرفدار است و در سایت دیوار نیز راه‌های زیاد برای خرید قسطی این خودرو پیشنهاد شده است. قیمت برلیانس h320 با توجه به موتور و گیربکس آن از 130 میلیون تا 160 میلیون در نواسان است. طرفداران جوان این هاچبک جذاب که توان خرید برلیانس h320 را به صورت نقدی را ندارند می‌توانند با مراجعه به سایت دیوار با پرداخت مبلغی بین 30 تا 60 میلیون به عنوان پیش پرداخت و پرداخت مبالغی بین 1 میلیون 300 تا 2 میلیون 500 هزار تومان در اقساط 24 تا 48 ماهه صاحب این خودرو دوست داشتنی شوند.

خرید اقساطی برلیانس h330 در سایت دیوار

برلیانس h330 گران‎قیمت‌ترین و از لحاظ امکانات بهترین عضو این خانواده است. این سدان به دلیل امکانات خوب، ظاهر جذاب و موتور جدید تقویت شده طرفداران زیادی در بین خانواده‌های ایرانی دارد. خرید برلیانس h330 زمانی یک انتخاب مقرون به صرفه و کم هزینه به نظر می‌رسید. با این حال در حاضر قیمت برلیانس h330 صفر در سایت دیوار بیش از 160 میلیون تومان است و عملاً بسیاری از افراد دیگر توانایی خرید این خودرو را به صورت نقدی ندارند. خوشبختانه برای این خودرو نیز آگهی‌های فروش اقساطی زیادی ثبت شده است. شما می‌توانید حتی با پیش پرداخت 25 میلیون تومانی نیز صاحب برلیانس h330 اتوماتیک مولتی مدیا شوید. هرچند اقساط 24 تا 60 ماهه این خودرو مبالغی بین 1 میلیون 500 تا 2 میلیون 800 هزار تومانی نیز ممکن است برای بسیار از افراد مشکل آفرین باشد.

منبع : ویرلن

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH