اسمارت‌فون هواوی میت 30 پرو کماکان از نمایشگری با ناچ عریض بهره خواهد برد

امروزه کمپانی‌های تولیدکننده اسمارت‌فون به منظور حذف ناچ آزاردهنده از نمایشگر هندست‌های خود دست به هر اقدامی می‌زنند و عرضه گوشی‌هایی با ساختار کشویی، دوربین‌های بالارونده و دستگاه‌های قابل چرخش نیز در همین راستا انجام می‌شود. با این‌حال حداقل بر اساس آخرین تصاویر لو رفته از محافظ‌های نمایشگر و گلس‌های ضدضربه، ظاهرا هواوی قصد دارد در نسخه پرو سری میت 30 کماکان از نمایشگری با ناچ عریض استفاده کند.

تصویر پنل جلویی میت 30 پرو از وجود حداقل 5 حفره در بخش ناچ نمایشگر حکایت دارد. یقینا یکی از حفره‌ها متعلق به دوربین سلفی گوشی است. یک حفره مربوط به حسگر مجاورت بوده و حفره دیگر نیز برای اسپیکر در نظر گرفته شده است. همچنین بر اساس برخی شایعات، هواوی میت 30 پرو به منظور پشتیبانی از مشخصه فیس آنلاک و برخی ایموجی‌های واقعیت‌افزوده/ واقعیت‌مجازی از یک حسگر TOF بهره خواهد برد.

محافظ‌های نمایشگر هواوی میت 30 پرو

یک شخص خبرچین پیش‌تر اعلام کرد که چنین پدیده‌ای در خصوص اسمارت‌فون میت 30 نیز صادق خواهد بود و این دستگاه با ناچ عریض شامل 5 حفره عرضه می‌شود. با این‌حال تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که میت 30 پرو از پنل اولد با لبه‌هایی بسیار خمیده استفاده خواهد کرد؛ این در حالیست که میت 30 از نمایشگری با انحنای ملایم‌تر بهره خواهد برد. حواشی جانبی و تحتانی نمایشگر، اندازه بسیار باریکی دارند و در گوشی میت 30 پرو، این حواشی عملا نامرئی بوده و در سمت دیگر لبه‌های خمیده نمایشگر قرار می‌گیرند. هواوی در خصوص اعلام هرگونه چارچوب زمانی نهایی برای عرضه پرچم‌داران خود، سکوت اختیار کرده و احتمالا منتظر حل‌وفصل نبرد تجاری به‌راه افتاده میان چین و ایالات‌متحده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH