هر آنچه که باید درباره رویداد IFA 2019 بدانید

زمان زیادی تا برگزاری رویداد IFA 2019 در مرکز نمایشگاه‌های Messe برلین نمانده است. بسیاری از شرکت‌ها دوباره در آن حضور خواهند داشت و محصولات جدید فناورانه خود را در معرض دید عمومی خواهند گذاشت. ما پیشاپیش به استقبال این نمایشگاه رفته‌ایم و هر آنچه را که باید درباره آن بدانید، می‌توانید در اینجا بخوانید.

رویداد IFA 2019 در چه تاریخی برگزار می‌شود؟

مثل همه سال‌ها، IFA در محل نمایشگاه‌های Messe برلین بر پا می‌شود. رویداد، از روز جمعه ۶ سپتامبر شروع شده و تا چهارشنبه ۱۱ سپتامبر امسال ادامه خواهد داشت. در طول این مدت، نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر به روی علاقمندان باز خواهد بود. سال گذشته، نمایشگاه در محوطه‌ای به مساحت ۱۶۰۰۰۰ مترمربع برگزار گردید.

بلیط برای رویداد IFA 2019

برخلاف نمایشگاه MWC در بارسلونا، افراد شخصی نیز می‌توانند از IFA 2019 در برلین بازدید کنند. افراد همچنین می‌توانند پیش از شروع رویداد، نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند. پیش‌فروش بلیط‌ها فقط تا پنجم سپتامبر یعنی تا یک روز قبل از آغاز رویداد باز است.

رویداد IFA 2019

قیمت‌های بلیط IFA

بلیط روز نمایشگاه (پیش‌فروش تا تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۱۹) ۱۳ یورو
بلیط روز نمایشگاه (برای بچه‌ها، دانش‌آموزان و دانشجوها) ۹ یورو
بلیط خانوادگی (تا دو بزرگسال و سه بچه زیر ۱۸ سال) ۳۶ یورو
بلیط‌ گروهی ۲ تا ۳ نفره (پیش‌فروش تا تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۱۹) ۲۶ یورو

شما می‌توانید بلیط‌ها را به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

تاریخ‌های مهم IFA 2019

فعلا چیز زیادی نمی‌دانیم. هواوی، بازدیدکنندگان را برای یک اتفاق مهم در ساعت 10:30 روز ۶ سپتامبر دعوت کرده است. آیا این احتمال وجود دارد که هواوی قصد معرفی یک اسمارتفون جدید را داشته باشد؟ هنوز معلوم نیست. به محض اینکه اطلاعات بیشتری در این‌باره دریافت کنیم شما را از آن مطلع خواهیم کرد.

انتظار دیدن چه‌چیزهایی را داریم         

سامسونگ: خبری از گلکسی نوت ۱۰ نیست

تا جایی که می‌دانیم، سامسونگ، سری نوت ۱۰ را در رویداد آنپکد که در شهر نیویورک و در تاریخ ۷ آگوست برگزار می‌گردد، رونمایی خواهد کرد. البته ممکن است که این سازنده کره‌ای یکی از اسمارتفون‌های جدید خود را برای IFA بیاورد، اما این گوشی احتمالا یک پرچمدار نخواهد بود. سامسونگ در سال‌های اخیر، بیشتر، محصولات غیرپرچمدار خود را در این نمایشگاه معرفی کرده است. بنابراین باید منتظر ماند و دید.

گلکسی نوت 10

هواوی: مدل جدیدی از یک اسمارتفون؟

گرایش کلی هواوی برای رونمایی از یک محصول جدید، به سمت رویدادهایی بیرون از نمایشگاه‌های بزرگ بوده است. بنابراین، اینکه آیا هواوی بخواهد میت ۳۰ را در رویداد IFA 2019 معرفی کند، جای شک و تردید دارد. از طرف دیگر، قطعا این سازنده چینی چیز جدیدی برای نشان دادن در سخنرانی افتتاحیه خود خواهد داشت. حتی شاید میت ۳۰ لایت یا مدلی دیگر.

گزینه دیگر هواوی برای نمایش دادن در این رویداد، احتمالا یک پردازنده جدید خواهد بود که به‌طور قطع بعدا در داخل میت ۳۰ پرو استفاده خواهد شد. این امکان هم وجود دارد که شرکت، از رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید Q رونمایی کند. البته هواوی ممکن است این کار را برای اولین بار در کنفرانس اختصاصی خودش که اوایل آگوست امسال برای توسعه‌دهندگان برگزار می‌کند، انجام دهد. این نکته را هم باید در نظر داشت که اندروید Q، هنوز در یک نسخه پایدار، قابل دسترس نیست.

هواوی میت 30

سونی: اکسپریا ۲ یا اکسپریا 1R

براساس شایعات موجود، سونی لااقل یک اسمارتفون جدید برای رویداد IFA 2019 خواهد آورد. شاید هم بیشتر از یکی گوشی. این احتمال وجود دارد که آن اسمارتفون، اکسپریا ۲، مدل بعدی اکسپریا ۱، باشد. اینکه این دستگاه چه قابلیت‌هایی دارد، هنوز مشخص نیست؛ شاید یک «اکسپریا ۱ نسخه 5G» باشد. شایعه دیگری هم حول‌وحوش یک گوشی به نام اکسپریا 1R وجود دارد. این دستگاه، احتمالا باید کمی جمع‌وجورتر و دارای نمایشگر 5K باشد.

سونی اکسپریا 1R

فقط اسمارتفون نه؛ بلکه شاهد خانه‌های هوشمند و چیزهای بسیار دیگری هم خواهیم بود

هر ساله در رویداد IFA، بیشتر از گوشی‌های هوشمند، چیزهای دیگری در معرض دید عموم گذاشته می‌شوند. بسیاری از برندها، نوت‌بوک‌ها و هدست‌های خودشان و علی‌الخصوص دستگاهای خانه هوشمندشان را به نمایش می‌گذارند. بازدیدکنندگان همچنین برای دیدن تلویزیون‌های هوشمند، اسباب و لوازم آشپزخانه‌های هوشمند و بسیاری از چیزهای هیجان‌انگیز دیگر در این نمایشگاه لحظه‌شماری می‌کنند.

ما قرار است به‌طور منظم اتفاقات مربوط به رویداد IFA 2019 را برای شما به‌روزرسانی کنیم. بنابراین حتما ما را دنبال کنید و نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید و بگویید که انتظار دیدن چه چیزهایی را در نمایشگاه امسال برلین دارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH