قمارخانه‌های مجازی

ماجرای شخصی که به‌دلیل فعالیت در سایت‌های شرط‌بندی خودکشی کرد!

سایت‌های شرط‌بندی در فضای مجازی کشورمان به قدری وسعت پیدا کردند که دیگر بازه سنی خاصی برای مالباختگان آن نمی‌توان متصور بود تا حدی که وزیر ارتباطات در گفتگوی روزمره خود در یک تاکسی اینترنتی از این قمارخانه‌های مجازی گلایه می‌شنود!

به گزارش آی‌تی‌رسان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات کشورمان که جزو فعالان جدی توییتر محسوب می‌شود، در توییت‌های مجزا پیرامون این موضوع نوشت. او در این توییت‌ها به موضوع راننده تاکسی اینترنتی اشاره کرد که پس‌انداز زندگیش را در این فضاها از دست داده و قصه پر غصه‌ای در زندگی داشته است!

او در این توییت اشاره می‌کند که راننده مذکور پس‌انداز 10 میلیون تومانی‌اش را در این سایت‌های شرط‌بندی از دست داده و برای جبران آن در حال کار دو شیفته روی ماشینش است تا بتواند اجاره خانه خود را تامین نماید. گویا قصه به همین جا ختم نمی‌شود و یکی از اقوام همین راننده تاکسی مالباخته نیز در اثر از دست دادن پس‌اندازش اقدام به خودکشی کرده است!

وزیر ارتباطات پس از بیان این مسائل به بیان عزم جدی خود پیرامون مقاومت در مقابل این شرط‌بندی‌ها اشاره می‌کند و می‌گوید: هر چند که این قمارخانه‌های مجازی از یک فضای چندلایه بهره می‌برند ولی باید تمام تلاشمان را برای جلوگیری از فعالیت این سایت‌های شرط‌بندی در فضای مجازی انجام دهیم. همچنین از تمام کاربران درخواست می‌کنم که ایده‌ها و پیشنهادات‌شان را پیرامون این موضوع مطرح نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH