گلکسی نوت ۱۰ صورتی رنگ

رندر‌های رسمی سامسونگ گلکسی نوت 10 صورتی رنگ لو رفت!

امروز رندهای جدیدی از یک گوشی گلکسی نوت ۱۰ صورتی رنگ افشا شده است که ظاهری بسیار زیبا و چشم‌نواز دارد. این برای اولین بار است که شاهد یک رنگ صورتی برای این سری هستیم.

گرچه سامسونگ تا قبل از ۷ آگوست امسال، از اسمارتفون‌های خانواده گلکسی نوت ۱۰ خود رونمایی نخواهد کرد، اما ما پیشاپیش، رندرهای نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس را رویت کرده‌ایم. حالا امروز هم به‌لطف یک افشاگری جدید، می‌توانیم نگاهی به یکی دیگر از رنگ‌های گلکسی نوت ۱۰، که تاکنون آن را در رندرها و تصاویر لو رفته مشاهده نکرده‌ایم، بیندازیم: رنگ صورتی. یا شاید هم رنگ مرجانی؛ چراکه ما هنوز نمی‌دانیم سامسونگ می‌خواهد این رنگ را به چه اسمی بخواند.

براساس گفته‌های وب‌سایت WinFuture، تصاویر منتشر شده شامل رندرهای رسمی‌ می‌شود که سامسونگ به‌محض رونمایی از گلکسی نوت ۱۰، از آنها استفاده خواهد نمود. ظاهرا، گلکسی نوت صورتی رنگ (یا مرجانی رنگ) در برخی از بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد، اما در مورد فروش آن در آمریکا هنوز چیزی مشخص نیست.

گلکسی نوت ۱۰ صورتی رنگ

احتمال می‌رود علاوه بر گلکسی نوت ۱۰ صورتی رنگ، شاهد رنگ‌های دیگری از جمله آبی، سبز، مشکی، سفید و Aura Glow هم برای آن باشیم. تا حدودی با اطمینان می‌توانیم بگوییم که دسترسی شما به نوت ۱۰ بستگی به مارکتی خواهد داشت که در آن هستید و البته نوع اپراتوری که از آن استفاده می‌کنید.

گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس تا یک جایی شبیه به‌هم هستند

همانطور که احتمالا می‌دانید،  گلکسی نوت ۱۰ باید کوچک‌تر از نوت ۱۰ پلاس باشد. در حالیکه نوت ۱۰ پلاس از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی داینامیک آمولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسل بهره می‌برد، نوت ۱۰ دارای یک صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی داینامیک آمولد با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل است. به‌غیر از این، در مورد ظاهر گوشی‌‌ها هم شاهد تفاوت کوچکی خواهیم بود. در پشت هندست‌ها، نوت ۱۰ پلاس ظاهرا مجهز به یک دوربین چهارگانه است، در حالیکه نوت ۱۰ از یک دوربین سه‌گانه بهره می‌برد.

گلکسی نوت 10

در مورد امکانات داخل دستگاه‌‌ها، هم نوت ۱۰ و هم نوت ۱۰ پلاس از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون ۸۵۵ پلاس استفاده خواهند کرد. انتظار می‌رود که نوت ۱۰ دارای رم ۸ گیگابایتی و نوت ۱۰ پلاس دارای رم ۱۲ گیگابایتی باشد. همچنین، نوت ۱۰ پلاس در مقایسه با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی نوت ۱۰، احتمالا از یک باتری بزرگ‌تر ۴۳۰۰ یا ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد گرفت.

خانواده گلکسی نوت ۱۰، سیستم‌عامل اندروید ۹ پای را بر روی خود اجرا خواهند کرد (که البته با شخصی‌سازی‌های خود سامسونگ نیز همراه خواهد بود). از جمله سایر مشخصات مشترک گوشی‌های سری نوت ۱۰، می‌توان به مقاوم بودن در برابر نفوذ آب و گردوخاک، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی (قابل افزایش) و جک صوتی ۳.۵ میلیمتری اشاره کرد.

گلکسی نوت ۱۰ صورتی رنگ (یا مرجانی رنگ)

گلکسی نوت ۱۰ صورتی رنگ

خانواده گلکسی نوت ۱۰ از چه تاریخی عرضه خواهند شد؟

همانطور که ابتدای مطلب گفته شد، تاریخ ۷ آگوست امسال، روزی است که سامسونگ سرانجام از سری گلکسی نوت ۱۰ خود رونمایی خواهد کرد. فروش این دستگاه‌ها، چند هفته بعد از این تاریخ، احتمالا حول‌و‌حوش ۲۴ آگوست شروع خواهد شد. البته شما می‌توانید پیشاپیش نوت ۱۰ خودتان را در وب‌سایت رسمی سامسونگ رزرو کنید. ‌بعد از انجام رزروتان، که با پیش‌سفارش گوشی‌های نوت ۱۰ ادامه خواهد یافت، سامسونگ، ۵ دلار به شما خواهد داد تا از آن برای خرید دستگاه‌های «واجد شرایط» (که هنوز نام آن معلوم نیست) استفاده کنید. به‌علاوه، شما قادر خواهید بود اگر قصد معامله یک اسمارتفون قدیمی‌تر را داشته باشید، تا ۶۰۰ دلار ذخیره نمایید.

در مورد قیمت‌ها، براساس آنچه که از شایعات شنیده می‌شود، اختلاف قیمت گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس، ۱۵۰ دلار خواهد بود. به‌طور دقیق‌تر اگر بخواهیم بگوییم، احتمال می‌رود که نوت ۱۰ با قیمت پایه ۹۹۹ دلار (مدل ۲۵۶ گیگابایتی) و نوت ۱۰ پلاس با قیمت پایه ۱۱۴۹ دلار (مدل ۲۵۶ گیگابایتی) شروع شوند. همچنین به احتمال قوی، هندست‌های گلکسی نوت ۱۰، از طریق همه اپراتورهای آمریکایی راه‌اندازی خواهند شد. ضمن اینکه گفته می‌شود یک گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس نسخه 5G هم از طریق اپراتور ورایزن معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH