گلکسی نوت 10

سامسونگ به صورت اتفاقی برخی از مشخصات گلکسی نوت 10 را لو داد!

در ماه فوریه و درست پیش از رونمایی از اسمارت‌فون‌های خانواده گلکسی S10، اخباری منتشر شد مبنی بر بازگشایی مکانی که در آن کاربران شرکت کره‌ای می‌توانند به فاصله کمی از رونمایی یک محصول، کار با آن را تجربه کنند. شرکت این مکان را سامسونگ 837 نامگذاری کرده و در توصیف آن از عبارت “مقصد فرهنگی، زمین بازی دیجیتال و مرکز خرید بهترین‌ها” استفاده می‌کند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سامسونگ قرار است از اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت 10 در روز دهم آگوست رونمایی کند و کاربران می‌توانند سه روز پس از مراسم رونمایی، از تجربه کار با جدیدترین پرچم‌داران شرکت کره‌ای در مرکز گفته شده بهره‌مند شوند.

در وبسایت این مرکز در خصوص گلکسی نوت 10 و تجربه کار با آن آمده است: “کاربران می‌توانند تمام ویژگی‌های پیش‌بینی شده در این گوشی‌ها را از قبیل باتری هوشمند، فناوری شارژ سوپرفست، پاورشیر بی‌سیم، نسل جدید S Pen و دیگر ویژگی‌ها را امتحان کنند.” همانطور که مشاهده می‌کنید، سامسونگ به صورت اتفاقی برخی از ویژگی‌های هندست‌های جدید خود از قبیل پشتیبانی از فناوری شارژ سوپرفست را لو داده است.

گلکسی نوت 10

شارژ سوپرفست نام فناوری شارژ 25 واتی سامسونگ است که که در حال حاضر توسط نسخه 5G گلکسی S10 و هندست میان‌رده گلکسی A80 پشتیبانی می‌شود. اشتباه سهوی سامسونگ نشان می‌دهد که هر دو مدل گلکسی نوت 10 به صورت حداقلی از این فناوری پشتیبانی خواهند کرد. در ماه گذشته گزارشی در خصوص شارژر پرچم‌داران جدید شرکت کره‌ای منتشر شده بود که در آن خبر از پشتیبانی مدل پلاس از شارژ 45 واتی داده بود، اما در همان خبر اشاره شد که در جعبه این اسمارت‌فون شارژر 25 واتی قرار داده خواهد شد و فروش شارژرهای 45 واتی به صورت جداگانه صورت می‌گیرد.

گلکسی نوت 10

پاورشیر بی‌سیم همان شارژ بی‌سیم است که به وسیله آن می‌توان گجت‌هایی مانند گلکسی بادز را شارژ کرد. هواوی میت 20 پرو اولین اسمارت‌فون با این قابلیت بود و از محصولات سامسونگ در حال حاضر خانواده گوشی‌های گلکسی S10 از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند. همچنین طبق اخبار و شنیده‌ها این قابلیت در آی‌فون‌های 2019 اپل نیز که در چند ماه آینده معرفی خواهند شد، گنجانده شده است. ویژگی باتری هوشمند نیز قابلیتی کاربردی برای بهینه‌سازی مصرف باتری بسته به برنامه‌های در حال استفاده و مکان کاربر است.

انتظار می‌رود گلکسی نوت 10 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن 1080 در 2280 پیکسل و نسبت تصویری 19:9 باشد. به مانند سال‌های گذشته در برخی مناطق از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس در این دستگاه استفاده شده و در برخی مناطق دیگر نیز شاهد حضور پردازنده اگزینوس 9825 خواهیم بود. مدل پایه این هندست با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو و لنز 16 مگاپیکسلی واید انگل به همراه یک باتری 3500 میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های این اسمارت‌فون خواهد بود.

گلکسی نوت 10

گلکسی نوت 10 پلاس دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با رزولوشن 1440 در 3040 پیکسل و نسبت تصویری 19:9 خواهد بود. پردازنده‌های به کار رفته در این هندست به مانند عضو کوچک‌تر خانواده است؛ با این تفاوت که مدل پلاس مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. دوربین سه‌گانه این اسمارت‌فون هم به جز وجود لنز Time of Flight تفاوتی با دوربین مدل معمولی ندارد. از این دوربین در تشخیص دقیق‌تر چهره یا افزایش کیفیت عمق تصاویر استفاده می‌شود. اگرچه سامسونگ به دنبال آن بود تا در این مدل از دوربین‌های بیشتر و همچنین باتری بزرگتری استفاده کند، اما محدودیت‌های مربوط به مکان قلم موجب شد تا شاهد تعبیه یک باتری 4300 میلی‌آمپری در آن باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH