P30 پرو

نسخه خاصی از اسمارت‌فون هواوی P30 پرو به مناسبت عید قربان عرضه خواهد شد

نسخه‌ای از اسمارت‌فون هواوی P30 پرو در برخی از کشورها به رنگ سفید مرواریدی عرضه شده بود. حالا شرکت چینی به مناسبت گرامیداشت عید قربان تعداد محدودی از این محصول را در جعبه‌های مخصوص، به همراه یک کیس کریستالی طراحی شده توسط شرکت سواروفسکی در برخی کشورهای اسلامی عرضه می‌کند.

P30 پرو

این هندست با هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، در یک جعبه زیبا و براق عرضه می‌شود که هم پنل جلویی و هم پنل پشتی در آن نمایان است. به جز این ویژگی خاص، هواوی P30 پرو تفاوتی با مدل اصلی ندارد و با همان پردازنده کایرین 980، صفحه نمایش با لبه‌های منحنی و دوربین پریسکوپ عرضه می‌شود.

مهلت خرید این گوشی محدود است و در صورتی که خرید به روزهای آینده موکول شود، تحویل محصول کمی بیشتر طول خواهد کشید. برچسب قیمتی تعیین شده برای این مدل حدود 700 دلار بوده و می‌توان کیس آن را به تنهایی به قیمت 135 دلار تهیه کرد. هواوی همچنین رنگ‌های دیگری نیز برای این ادیشن در نظر گرفته است که در صورت تمایل خریدار باید مبلغ بیشتری بپردازد، اما در عوض به جای 128 گیگابایت، 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و همچنین فری‌بادز لایت هواوی را به عنوان هدیه دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH