با لپ‌تاپ قدرتمند MSI GE75 Raider 9SF بالاترین سطح از گیمینگ را تجربه کنید

اگر به دنبال یک لپ تاپ پرقدرت با ظاهر خیره‌کننده و قابلیت‌های ویژه برای گیمینگ هستید، پیشنهاد می‌کنیم با MSI GE75 Raider 9SF آشنا شوید. این لپ‌تاپ هر آنچه را که برای تجربه بالاترین سطح از گیمینگ PC  نیاز دارید، در خود جای داده است.

لپ تاپ گیمینگ MSI GE75 Raider 9SF نیروی پردازشی خود را از پردازنده‌های پرقدرت نسل نهمی اینتل تا Core i9 و گرافیک جدید GeForce RTX 2070 انویدیا با 8 گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR6 می‌گیرد. با این حال، این تنها شروع ماجراست و برای اینکه به تمام توانایی‌های GE75 Raider 9SF پی ببرید، باید همه مشخصات آن را بشناسید.

با توجه به اهمیت محض گرافیک در گیمینگ MSI در لپ‌تاپ GE75 Raider 9SF از پردازنده گرافیکی پرقدرت GEFORCE RTX 2070 بهره گرفته است که افزون بر اجرای روان بازی‌ها، از فناوری‌های پیشرفته‌ای همچون Ray Tracing و DLSS نیز پشتیبانی می‌کند.

بر کسی پوشیده نیست پردازنده‌های هشت هسته‌ای نسل نهمی Core i9 اینتل بهترین گزینه موجود برای گیمینگ هستند که MSI نیز از آنها استفاده کرده است. در وجود دو شکاف حافظه، کاربر می‌تواند تا 64 گیگابایت حافظه رم پرسرعت DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز بر روی لپ‌تاپ خود داشته باشد که برای اجرای روان سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها کاملاً کافی است.

در انتخاب سخت‌افزارهای لپ تاپ GE75 Raider 9SF تنها بر روی یک هدف تمرکز شده و آن دستیابی به بالاترین سرعت ممکن است. به همین منظور داخل این لپ تاپ از SSDهای پرسرعت نوع NVMe PCIe  استفاده شده تا سیستم عامل و برنامه‌ها با کمترین تأخیر در کسری از ثانیه اجرا شوند. برای نصب بازی‌ها و نگهداری فایل‌ها نیز یک هارد دیسک SATA پرظرفیت در نظر گرفته شده است.

لپ تاپ GE75 Raider 9SF در دو نسخه با صفحه نمایش 17.3 اینچی  Full HD از نوع IPS عرضه می‌شود. گونه اول صفحه نمایش این لپ‌تاپ دارای نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز است و می‌تواند در یک ثانیه 144 فریم را برای ارائه روان‌ترین گیم پلی، نمایش دهد. اما گونه دوم از این هم سریع‌تر است و از پنل خارق‌العاده 240 هرتزی برای ارائه روان‌ترین گیم پلی ممکن بهره می‌برد.

جالب‌تر اینکه صفحه نمایش این لپ‌تاپ از حاشیه‌های بسیار نازک بهره می‌برد که افزون بر  زیبایی بیشتر، امکان گنجاندن یک صفحه بزرگ 17.3 اینچی را در آن داده است. به وضوح نه تنها صفحه نمایش بزرگ ایده آل است، بلکه حاشیه‌های نازک برای یک دستگاه قابل حمل به معنای زیبایی و استفاده بهینه‌تر از فضا است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ در  کارخانه با فناوری انحصاری TRUE COLOR 2.0 کالیبره می‌شود تا دقیق‌ترین رنگ‌ها ارائه کند. حاصل این کار توانایی نمایش نزدیک به 100 درصد رنگ‌های sRGB است. همچنین حالت کاهنده نور آبی مضر برای چشم‌ها، مانع از خستگی آنها در ساعات متمادی نشستن پای لپ تاپ می‌شود.

از آنجایی که سخت افزارهای پرقدرت گرمای زیادی تولید کنند، MSI در این لپ تاپ از راهکار خنک‌سازی اختصاصی Cooler Boost 5 با 8 لوله ناقل گرما بهره گرفته که حاصل سال‌ها تجربه این کمپانی در طراحی خنک کننده است. در Cooler Boost 5 برای پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی، از خنک کننده‌های مجزا استفاده شده تا بهترین عملکرد را در دفع گرما داشته باشند. گیمرها با خیال آسوده می‌توانند ساعت‌های متمادی به بازی کردن بپردازند و دیگر لازم نیست نگران گرم شدن لپ تاپ خود باشند یا به آن استراحت بدهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه لپ‌تاپ GE75 Raider 9SF برای گیمرها، سیستم صوتی مجهز به بلندگوهای بزرگ طراحی شده توسط کمپانی مشهور Dynaudio است که 5 برابر بزرگ‌تر از بلندگوهای معمولی هستند. حاصل ترکیب یک جفت بلندگوی بزرگ با یک جفت ووفر، صدای واقع‌گرایانه و غنی از جزئیات است که شنونده را در خود غرق می‌کند.

همچنین لپ‌تاپ GE75 Raider 9SF  از موتور نرم‌افزاری بهبود دهنده صدای NAHIMIC 3 بهره می‌برد که افزون بر بهبود مشخصه‌های مختلف صدا، تنظیمات تخصصی صدا را برای گیمینگ، تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی، همانند یک متخصص موسیقی تنظیم می‌کند.

گیمینگ حرفه‌ای بدون یک کیبورد  حرفه‌ای دست نیافتنی است و به همین دلیل  MSI  سراغ کمپانی پر آوازه STEELSERIES رفته است تا  هنر خود را در کیبورد لپ تاپ GE75 Raider 9SF به نمایش بگذارد.  کیبورد GE75 Raider 9SF دارای نورپردازی RGB است که به ازای هر کلید می‌توان آن را شخصی‌سازی کرد. نه تنها کلیدهای این کیبورد از سرعت واکنش بسیار بالا و دوام طولانی برای گیمینگ حرفه‌ای برخوردار هستند، بلکه می‌توان از نورپردازی آن برای نمایش اعلان‌های درون بازی نیز استفاده کرد.

ویژگی‌های منحصر به فرد لپ تاپ‌های گیمینگ MSI  تنها به قابلیت‌های سخت افزاری محدود نمی‌شود و این کمپانی قابلیت‌های نرم افزاری انحصاری متعددی نیز ارائه کرده است که یکی از آنها MSI APP PLAYER نام دارد. این برنامه  که حاصل  همکاری با کمپانی مشهور BlueStacks است،  امکان اجرای بازی‌های اندرویدی را با بالاترین کیفیت و سرعت ممکن در محیط ویندوز می‌دهد. MSI APP PLAYER در مقایسه با برنامه‌هایی چون BlueStacks، دارای گرافیک و سرعت به مراتب بهتر است.

از دیگر برنامه‌های انحصاری این لپ تاپ می‌توان به DRAGON CENTER 2.0 برای پایش و بهینه سازی سخت افزارهای مختلف اشاره کرد. برنامه مزبور قابلیت‌های متنوعی را در خود جای داده است.

گیمرهای آنلاین به خوبی می‌دانند تنها کسری از ثانیه پیش‌دستی، مرز پیروزی و شکست را رقم می زند. این در حالی است که کیفیت نامطلوب ارتباط اینترنتی می‌تواند بر سرعت عمل گیمر تأثیر منفی بگذارد. خوشبختانه لپ‌تاپ  GE75 Raider 9SF از فناوری پیشرفته Killer Doubleshot برای بهبود ارتباط شبکه بهره می‌برد که به طور تخصصی برای گیمینگ آنلاین طراحی است. Killer Doubleshot ترافیک شبکه را همانند یک استاد کارکشته شبکه مدیریت می‌کند تا تأخیر و لگ زدن در بازی‌های آنلاین به حداقل برسد. قابلیت KILLER XTEND نیز قادر است با تقویت خودکار سیگنال شبکه WI-FI  خانگی شما، نقاط کور را حذف کند تا از پوشش حداکثری شبکه بی‌سیم برخوردار شوید.

در پایان باید گفت لپ تاپ مخصوص گیمینگ GE75 RAIDER با طراحی خیره کننده و فناوری‌های منحصر به فرد MSI، برای آنهایی ساخته شده که تنها به بهترین‌ها راضی می‌شوند. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با لپ‌تاپ‌های ام‌اس‌آی به صفحه فارسی این شرکت در اینستاگرام مراجعه کنید.

2 در مورد “با لپ‌تاپ قدرتمند MSI GE75 Raider 9SF بالاترین سطح از گیمینگ را تجربه کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH