اعلام قیمت‌گذاری و زمان عرضه اسمارت‌فون موتورولا وان اکشن توسط وب‌سایت آمازون

تصاویر اسمارت‌فون موتورولا وان اکشن پیش‌تر منتشر شد؛ اما به لطف اشتباه سهوی وب‌سایت آلمانی آمازون، اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه اولیه این هندست مشخص شده است. صفحه مربوط به این محصول به شکل محدود قابل دسترس بود (اکنون از دسترس خارج شده است) و مشخصات و تصاویر موتورولا وان اکشن را اعلام می‌کرد.

تصاویر موتورولا وان اکشن در 2 مدل رنگی مختلف

به گفته وب‌سایت آمازون، پس از رونمایی گوشی در جریان نمایشگاه IFA، فروش آن از روز 7 سپتامبر آغاز خواهد شد. مدلی از هندست با مشخصات پیشرفته و برچسب قیمتی 300 یورویی عرضه خواهد شد. این مدل با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. اما مشخصات لو رفته نشان می‌دهند که این هندست در 2 پیکره‌بندی ارزان‌تر با 3 گیگابایت رم/ 32 گیگابایت حافظه‌داخلی و 4 گیگابایت رم/ 64 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز روانه بازار خواهد شد.

موتورولا وان اکشن

نام موتورولا وان اکشن از دوربین فوق‌عریض 117 درجه‌ای به‌کارگیری شده در قسمت پشتی دستگاه الهام گرفته شده است. دوربین “Action Cam” و همچنین GoPros و نمونه‌های مشابه به‌طور معمول مجهز به لنزهای فوق‌عریض هستند. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و ظاهرا یک حسگر تشخیص عمق نیز این مجموعه را همراهی خواهند کرد. دوربین سلفی گوشی نیز در حفره تعبیه شده روی گوشه فوقانی سمت چپ نمایشگر مستقر خواهد شد.

موتورولا وان اکشن

این هندست از نمایشگری با نسبت ابعاد 21:9 بهره می‌گیرد؛ پنلی که در اسمارت‌فون موتورولا وان ویژن نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع به‌نظر می‌رسد که هر 2 دستگاه از پنل مشابه 6.3 اینچی بزرگ با رزولوشن +1080p بهره خواهند برد.

هر 2 گوشی مجهز به تراشه اگزینوس 9609 ساخت سامسونگ (نسخه‌ای از تراشه 9610 با فرکانس اندکی پایین‌تر) هستند. هما‌ن‌طور که لیبل پشتی دستگاه نیز احتمالا نشان می‌دهد؛ این محصول یک دستگاه اندروید وانی به‌شمار می‌رود. همچنین این گوشی از یک باتری مشابه با ظرفیت 3500 میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند. این باتری به احتمال فراوان از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد. حتی قیمت‌گذاری 2 گوشی نیز مشابه یکدیگر است.

جک 3.5 میلی‌متری هدفون در بخش فوقانی- درگاه USB-C در قسمت تحتانی گوشی

در واقع، وجه تفاوت اصلی میان اسمارت‌فون‌های موتورولا وان اکشن و وان ویژن ظاهرا به پیکره‌بندی دوربین پشتی آن‌ها مربوط می‌شود. موتورولا وان ویژن مجهز به حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی است و رزولوشن این حسگر در مقایسه با سنسور 13 مگاپیکسلی موتورولا وان اکشن بسیار بالاتر است. اما ماژول دوم صرفا یک حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی است و در این‌جا هیچ نشانی از دوربین فوق‌عریض به چشم نمی‌خورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH