شکایت کاربران از اپراتورهای تلفن همراه و ثابت افزایش یافت!

آمارهای ارائه شده توسط معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات نشان می‌دهد که شکایت‌ها از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی افزایش یافته و در 4 ماهه گذشته سال 98 چیزی بالغ بر 25 هزار شکایت به این نهاد رسیده است.

به گزارش آی‌تی‌رسان، معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: در 4 ماهه سال 98 چیزی در حدود 25 هزار شکایت از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی دریافت کردیم و رسیدگی‌های لازم در مورد آنها انجام شد. البته تعداد شکایات واصله 31 هزار مورد بوده و راه ارتباطی ما نیز سامانه 195 است. مابقی شکایات در حال رسیدگی بوده و به زودی نتیجه بررسی آنها به شاکیان اعلام خواهد شد.

وی در ادامه به جزئیات این شکایات اشاره کرد و گفت: در مورد تفکیک شکایات واصله نیز می‌توان گفت که حدود 51 درصد از این موارد مربوط به اینترنت، 27 درصد مربوط به تلفن همراه، 15 درصد تلفن ثابت و 7 درصد باقیمانده نیز به موضوعات دیگر تعلق داشته است. نکته مهمی که در مورد افزایش تعداد شکایات باید بگوییم این است که علیرغم این اتفاق، سرعت پاسخگویی نیز بالا رفته و از میانگین 6 روز به 2 روز کاهش پیدا کرده است.

مجید حقی در ادامه به مهم‌ترین عناوین شکایات اشاره کرد و گفت: از جمله مهم‌ترین عناوین شکایات می‌توان به پشتیبانی و ارائه خدمات، کیفیت سرویس، مشکلات مالی و تعرفه، عدم آنتن‌دهی، پیامک متنی، خدمات مالکیت و سیم‌کارت، تشعشعات، ترابردپذیری، خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بسته‌های ترکیبی اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH