افت فروش سامسونگ، چرا و چگونه

1

شرکت سامسونگ در گزارش نهایی سه ماه پایانی سال گذشته میلادی اعلام کرد که برخلاف انتظار تنها 9 میلیون دستگاه گالاکسی اس 4 فروخته است. با توجه به این افت فروش سامسونگ، چرا و چگونه آن توسط متخصصین تحلیل بازار فناوری اطلاعات مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 در این میان ورود سامسونگ به دنیای وسایل هوشمند خانگی مانند ماشین لباس‌شویی و … نیز تا حدی برای این شرکت مفید بود و حتی علیرغم فروش بسیار بالای گالاکسی نوت 3 بازهم این محصولات نتوانستند بر روی افت سود شرکت سامسونگ تأثیر مثبت بگذارند ولی علت اصلی این کم شدن سود را می‌توان در یک امر دانست و آن هم بالا رفتن ارزش پول کره جنوبی به نسبت دلار است. این شرکت در طول سال‌های گذشته از فاصله وون کره با دلار آمریکا سود فراوانی می‌برد ولی باسیاست‌های جدید اقتصادی دولت کره این فاصله رد طول سال 2013 بسیار کمتر شد و این امر به کاهش سود ارزش برابری ارز در تراز سالانه شرکت سامسونگ شد.

1 در مورد “افت فروش سامسونگ، چرا و چگونه”

  1. سامسونگ دزد و کپی کن باید ور شکست بشه این کمپانی که پایه و اساسش کپی از کمپانیای دیگه هست به خصوص اپل و … و طرح های کمپانیای اپل و سونی و اچ تی سی رو میدزده و یه محصول بی کیفیت میده و کلاه میذاره سره مردم باید ور شکست بشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH