فهرست مشخصات کامل اسمارت‌فون Mi 9 5G در وب‌سایت TENAA منتشر شد

کمپانی شیائومی قصد دارد تا نسخه 5G اسمارت‌فون پرچم‌دار سال 2019 خود یعنی Mi 9 را روانه بازار نماید. Mi 9 5G آن‌طور که نام این هندست نیز نشان می‌دهد؛ نه‌تنها از یک مودم 5G بهره خواهد برد؛ بلکه در سایر مشخصه‌های کلیدی نیز با مدل LTE متفاوت خواهد بود. اکنون به لطف اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت TENAA، فهرست مشخصات کامل این هندست قابل دسترس است.

Mi 9 5G کماکان از نمایشگر آمولد 6.39 اینچی مدل LTE بهره خواهد برد. برخلاف گزارشات پیشین، رزولوشن این نمایشگر تغییر نکرده و کماکان شاهد به‌کارگیری رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2340 در 1080 پیکسل) و نه 2K هستیم.

یکی از تغییرات بنیادین گوشی به پردازنده آن مربوط می‌شود. توان پردازشی Mi 9 5G از طریق تراشه 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 855 پلاس با فرکانس 2.96 گیگاهرتز تامین می‌شود. TENAA مدل‌هایی از گوشی با 3 ظرفیت مختلف رم شامل 6، 8 و 12 گیگابایتی و به‌ترتیب 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی را در فهرست خود قرار داده است.

ظاهرا دوربین‌های گوشی نیز هیچ‌گونه تغییری نکرده‌اند. بر اساس اعلام فهرست، دوربین اصلی پشتی مجهز به یک حسگر 48 مگاپیکسلی است؛ اما به مشخصات 2 دوربین پشتی دیگر هیچ‌گونه اشاره‌ای نشده است. دوربین جلویی گوشی نیز بدون کوچک‌ترین تاخیر از یک حسگر 20 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. بعلاوه Mi 9 5G همانند مدل LTE از زوم اپتیکال 2 برابری پشتیبانی خواهد کرد.

Mi 9 5G با سیستم‌عامل اندروید 9 پای، اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. ظرفیت باتری گوشی حدودا 700 میلی‌آمپرساعت افزایش یافته است. بر اساس گزارشات پیشین، این هندست از فناوری شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند؛ در حالی‌که مدل استاندارد Mi 9 از قابلیت شارژ 27 واتی برخوردار است.

TENAA همچنین خاطرنشان می‌کند که Mi 9 5G در مقایسه با مدل غیر 5G ضخیم‌تر بوده و وزن سنگین‌تری دارد. ضخامت این هندست معادل 8.95 میلی‌متر و وزن آن برابر با 196 گرم است. رنگ‌های فهرست شده محصول نیز شامل مشکی، قرمز، آبی، صورتی، سفید، سبز، بنفش و خاکستری است.

طراحی این هندست، تغییرات چندانی را نسبت به گذشته تجربه نکرده است. تنها تفاوت قابل‌توجه به نخستین دوربین پشتی دستگاه با حلقه‌ای قرمزرنگ در اطراف آن مربوط می‌شود. اسمارت‌فون Mi 9 Transparent Edition نیز از چنین الگویی بهره گرفته است.

در خصوص زمان عرضه اسمارت‌فون Mi 9 5G هیچ‌گونه توضیحی ارایه نشده است؛ اما با توجه به تائید موجودیت گوشی توسط وب‌سایت TENAA، احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH