نوکیا

احتمال رونمایی از اسمارت‌فون‌های نوکیا 5.2، 6.2 و 7.2 در نمایشگاه IFA 2019 بسیار بالا است!

اخیرا شرکت HMD Global حضور خود در نمایشگاه IFA 2019 را تایید کرد و خبر داد که از چند محصول جدید رونمایی خواهد کرد. البته شرکت فنلاندی به صورت دقیق مشخص نکرد کدام دستگاه‌ها رونمایی خواهند شد، اما بسیاری از افراد به گمانه‌زنی در این خصوص پرداخته‌اند. طبق شایعاتی که پیش از این نیز به گوش رسیده بود، حساب کاربری Nokia Anew در توییتر ادعا کرده است که از منبعی معتبر مطلع شده اسمارت‌فون‌های نوکیا 5.2، 6.2 و 7.2 برای ارایه در نمایشگاه آماده هستند.

نوکیا

هندست‌های گفته شده جایگزین اسمارت‌فون‌های نوکیا 5.1، 6.1 و 7.1 می‌شوند. در واقع تاریخ رونمایی از این هندست‌ها پنجم سپتامبر عنوان شده است و همین موضوع احتمال معرفی آنها در IFA 2019 را بیشتر کرده است. اسمارت‌فون‌های نوکیا 5.2 و 6.2 برای عرضه در ماه مه آماده شده بودند، اما این کار به دلایل نامعلومی به تاخیر افتاد. از طرف دیگر تا اکتبر کسی منتظر نوکیا 7.2 نبود، اما ظاهرا اسمارت‌فون جدید شرکت فنلاندی به فاصله 11 ماه از نسل پیشین خود، ارایه خواهد شد.

در خصوص ویژگی‌های این اسمارت‌فون‌های جدید اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما بر اساس شنیده‌ها، نوکیا 5.2 و 6.2 دارای طراحی مشابهی خواهند بود؛ یعنی صفحه نمایشی با بریدگی در بالای آن و همچنین ماژول گرد در پنل پشتی که میزبان سه دوربین است. طبق اخبار رسیده، نوکیا 6.2 در نسخه استاندارد خود دارای پردازنده اسنپدراگون 660 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. میزان حافظه داخلی نوکیا 5.2 مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد باید وجود پردازنده اسنپدراگون 632 را در آن قطعی بدانیم.

نوکیا

به احتمال فراوان نوکیا 7.2 نیز دارای صفحه نمایشی با یک بریدگی و ماژولی گرد برای تعبیه دوربین‌ها خواهد بود، اما تفاوت‌هایی نسبت به دو محصول قبلی در طراحی خود خواهد داشت. پردازنده اسنپدراگون 710 که پیش از این در هندست نوکیا 8.1 به کار رفته بود، به همراه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، از کاندیدهای اصلی حضور در تیم پردازشی این گوشی به شمار می‌روند.

3 در مورد “احتمال رونمایی از اسمارت‌فون‌های نوکیا 5.2، 6.2 و 7.2 در نمایشگاه IFA 2019 بسیار بالا است!”

  1. جدیدایه جلبک تک یاخته به نام ‏AMERدرتمام خبر گذاری هایی که بصورت تخصصی به گوشی های هوشمندمیپردازندسروکله اش مثل نخودهضم نشده هرآشی پیداشده!

    1
    1
  2. سلام جناب گوهری در خبر قبلی همین سایت و بر اسان امتیاز گیک بنچ گفته شد نوکیا 7.2دارای پردازنده 660هست
    سوال دومم اینکه گفته شد دارای پردازش پایه 1.84گیگاهرتز هست منظور یعنی شروع حداقل قدرت این گوشی هست ؟با تشکر

    1
    2
    1. علیرضا سرخیل

      سلام خدمت شما. در خصوص هر دو سوالتون باید عرض کنم اطلاعات دقیقی در مورد پردازنده این اسمارت فون در دسترس نیست و تمامی گفته ها بر اساس حدس و و گمان هست. کمی صبر کنید خبرهای قطعی منتشر میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH