پایه DJI Osmo Mobile 3

جدیدترین محصول شرکت DJI با نام Osmo Mobile 3 همراه با قابلیت‌های فراوان به بازار عرضه شد

شرکت DJI به تازگی از جدیدترین پایه موبایل خود با نام Osmo Mobile 3 رونمایی کرد. این پایه، ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جالبی را داراست. مهم‌ترین ویژگی این پایه موبایل، جمع‌شدن آن برای اشغال کم‌تر فضا است. هم‌چنین، چند حالت اختصاصی برای ثبت تصاویر در این پایه تعبیه شده‌اند و Osmo Mobile 3 از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. حالت‌هایی مثل استوری، ورزشی، Active Track3.0 به همراه ژست‌های حرکتی توسط این پایه پشتیبانی و اجرا می‌شوند.

به کمک قابلیت Active Track 3.0 می‌توان اشیا متحرک را در تصاویر و ویدیو‌ها که از سرعت بالایی برخوردار هستند، ردیابی کرده و تصاویر بهتری ثبت کرد. حالت استوری نیز با استفاده از الگویی که توسط خود شما برای ضبط ویدیوها انتخاب شده است، قادر به ویرایش ویدیوها مانند قراردادن موسیقی یا هرچیز دیگری است.

پایه Osmo Mobile 3 با پشتیبانی از حالت‌های Hyperlapse Hype و Timelapse می‌تواند عکس‌های پانوراما تا 180 درجه را ثبت کرده و به کمک ژست‌های حرکتی عکس‌های سلفی شما را ثبت کند.

پایه DJI Osmo Mobile 3

برای بهره‌گیری از تمامی امکانات این پایه به اپلیکیشن DJI Mimo نیاز خواهید داشت. پایه DJI Osmo Mobile 3 با قیمت 109 یورو در فروشگاه آنلاین DJI به فروش می‌رسد و اگر هم به سه‌پایه آن نیاز داشته باشید، باید 20 دلار نیز برای خرید آن هزینه کنید.

پایه DJI Osmo Mobile 3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH