اچ‌تی‌سی Wildfire X یک گوشی اقتصادی شکیل با پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه است

اچ‌تی‌سی در حال بازگشت به اصول بنیادین خود است. این برند تایوانی در آخرین تلاش برای احیا کسب‌وکار خود که چند سال زیان‌ده را پشت سر گذاشته است؛ از سرگذشت نوکیا عبرت گرفته و با همکاری شرکت صاحب برند Wildfire موسوم به InOne Smart Technology مشغول احیا این برند است. پیش‌تر در خصوص عرضه چندین اسمارت‌فون تحت‌عنوان این نام احیا شده، شایعاتی مطرح شد؛ اما پیرامون مشخصات یا الگوی طراحی هیچ‌یک از آن‌ها اطلاعاتی در دست نیست و حداقل در نگاه نخست نیز این‌طور به‌نظر می‌رسد.

اما اچ‌تی‌سی Wildfire X با توجه به امکانات خود و قیمت‌گذاری تقریبی 155 دلاری (معادل 10999 روپیه)، یکی از هندست‌های کاملا قدرتمند در بازار همواره مهم هندوستان به‌شمار می‌رود. متاسفانه پیرامون عرضه این هندست در بازارهای غربی، هنوز هیچ‌گونه توضیحی ارایه نشده است. اما چنان‌چه اچ‌تی‌سی این هندست 6.2 اینچی را با قیمت‌گذاری مشابه در بازارهای اروپا یا آمریکا عرضه نماید؛ در این‌صورت تا مدت‌های مدیدی می‌تواند عنوان نخستین فروشنده جهانی را از آن خود کند.

پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه، مسلما ویژگی شاخص این هندست میان‌رده محسوب می‌شود. ماژول دوربین اچ‌تی‌سی Wildfire X از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز دوم 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری بدون‌اتلاف و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی برای خلق حالات بوکه پیشرفته تشکیل شده است. این هندست از یک بدنه چشم‌نواز با رنگ‌آمیزی آبی یاقوتی بهره گرفته و دارای نمایشگری بزرگ با یک ناچ ظریف قطره‌ای شکل، حواشی جانبی بسیار باریک و یک چانه نسبتا کوچک است. اما نمایشگر گوشی از رزولوشن ناامیدکننده 1520 در 720 پیکسلی برخوردار است.

بدیهی است که اچ‌تی‌سی به منظور پایین نگاه داشتن هزینه‌های تولید گوشی ناچار به حذف برخی امکانات جانبی چشمگیر آن شده است. اما با توجه به تمامی این موارد، قرارگیری پردازنده 8 هسته‌ای هلیو P22 ساخت شرکت مدیاتک و یک باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی در زیر نمایشگر 6.2 اینچی گوشی چندان دلسردکننده به‌نظر نمی‌رسد. به‌هرحال قیمت‌گذاری مورد اشاره به مدلی از گوشی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی مربوط می‌شود و ورژن مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز با قیمت‌گذاری 13999 روپیه (معادل 195 دلار) عرضه خواهد شد.

جالب این‌که اچ‌تی‌سی هندست Wildfire X را به‌همراه یک ابزارجانبی استوانه‌ای شکل کوچک موسوم به MyBuddy عرضه خواهد کرد. این ابزار در صورت مفقودی گوشی به یافتن موقعیت آن کمک خواهد کرد. همچنین قادر به نواختن زنگ هشدار با صدایی بلند بوده و در شرایط خطرناک، موقعیت زنده کاربر را برای دوستان یا خانواده وی ارسال خواهد کرد. با این‌حال مجددا بایستی یادآور شد که هنوز مشخص نیست این هندست در بازارهای دیگر نیز عرضه می‌شود یا خیر. طبیعتا این وضعیت در خصوص ابزارجانبی همراه MyBuddy نیز صادق خواهد بود.

1 در مورد “اچ‌تی‌سی Wildfire X یک گوشی اقتصادی شکیل با پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه است”

  1. سری دیزایر آبروی اچ تی سی را برد و این برند معتبر رابه خاک سیاه نشاند آن سری(دیزایر) در آن زمان که همه برندها گوشی باکیفیت تولید میکردند اچ تی سی با حماقت محض اقدام به تولید سری دیزایر نمود که خودم شخصا یکی را داشتم ،شرافت کاری خودرابرای همیشه زیر سوالبرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH