هواوی P30

آپدیت اسمارت‌فون‌های هواوی P30 حالت شب را در دوربین سلفی فعال می‌کند

حالت شب یا Night Mode در اسمارت‌فون‌های هواوی P30 و مدل پرو کاربر را قادر می‌سازد تا در شرایط نوری کم تصاویر با کیفیتی ثبت کند. به گزارش Huawei Central، آپدیت جدید خانواده هندست‌های پرچم‌دار شرکت چینی این قابلیت را بر روی دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دستگاه نیز فعال می‌کند. با دریافت و نصب این به‌روزرسانی، این حالت تحت عنوان Super Night Mode به هنگام استفاده از دوربین سلفی نیز فعال خواهد شد.

هواوی P30

علاوه بر قابلیت گفته شده، این آپدیت حاوی بسته امنیتی ماه آگوست نیز می‌شود. به‌روزرسانی جدید اسمارت‌فون‌های هواوی P30 در چین منتشر شده و در هفته‌های آینده به دیگر مناطق نیز گسترش خواهد یافت. اگرچه این دو هندست شرکت چینی در آمریکا عرضه نشده‌اند، اما شرکت B&H Photo نسخه آمریکای لاتین آنها را با ضمانت خود در این کشور عرضه می‌کند. بنابراین شاید در خاک کشور آمریکا نیز افرادی باشند که منتظر این به‌روزرسانی هستند. در هر صورت اگر پیام مربوط به آپدیت به صورت خودکار در گوشی شما ظاهر نشد، می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید: Settings> System> Software update> Check for updates.

حالت شب در گوشی‌های هواوی P30 با استقبال زیادی همراه بوده است، چرا که بسیاری عقیده دارند عملکرد آن در تولید تصاویری با کیفیت در شرایط نوری کم بسیار بهتر از حالت Night Sight گوگل است. در این حالت دوربین تصاویر مختلفی تهیه می‌کند و با ترکیب آنها یک تصویر با روشنایی بیشتر و نویز کمتر در اختیار کاربر می‌گذارد. انتظار می‌رود اسمارت‌فون‌های میت 30 و میت 30 پرو، که مدت زمان زیادی به رونمایی و عرضه آنها نمانده است، به صورت پیش‌فرض این قابلیت را برای دوربین سلفی خود داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH