Mate X

تصاویری از نسخه بازطراحی شده هواوی میت X منتشر شد

تصاویر رسمی هواوی میت X در لیست اداره صدور مجوزهای مخابراتی چین رویت شد. برای کسانی که منتظر ورود اولین گوشی تاشو شرکت هواوی به بازار بودند اعلام خبر عدم عرضه آن در ماه سپتامبر کمی ناامیدکننده بود. گفته می‌شود یکی از دلایل تاخیر آن بازطراحی بعضی از قطعات آن است تا دستگاه به مشکلاتی مانند آنچه که در مورد گلکسی فولد سامسونگ اتفاق افتاد، دچار نشود. همانطور که می‌دانید ماه گذشته تصاویر یک میت X بازطراحی شده در دستان یکی از مدیران هواوی رویت شد، اما حالا عکس‌های رسمی این اسمارتفون تاشو منتشر گردیده است.

این عکس‌ها که توسط وب‌سایت PlayfulDroid انتشار یافته، اخیرا در TENAA، اداره صدور مجوزهای مخابراتی چین، لیست شده بودند. بنابراین دلیلی وجود ندارد که در اصل بودن آنها شک کرد. در رابطه با تغییرات اعمال شده، می‌توان به سنسور اضافه‌شده مدت زمان پرواز (ToF) و یک اصلاح جزیی در دکمه پاور اشاره کرد.

هواوی میت X

در لیست مذکور همچنین برخی از مشخصات دستگاه آورده شده است که هیچ‌کدام از آنها اطلاعات جدیدی نیستند. خلاصه مشخصات فنی هواوی میت X بدین شرح است: نمایشگر اولد ۸ اینچی، نمایشگر ثانویه آمولد ۶.۶ اینچی، چیپست کایرین ۹۸۰، رم ۶/۸/۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی، دوربین چهارگانه (۴۰، ۱۶ و ۸ مگاپیکسل به‌اضافه سنسور مدت زمان پرواز) و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی.

1 در مورد “تصاویری از نسخه بازطراحی شده هواوی میت X منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH