گلکسی نوت 10

کیس‌های هوشمند قهرمانان دنیای مارول بر قامت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس!

در ماه مه بود که کیس‌های هوشمندی با تم قهرمانان دنیای مارول برای برخی از اسمارت‌فون‌های خانواده A و S سامسونگ منتشر شد. در حال حاضر چهار قاب از این دست با تمرکز بر روی انتقام‌گیرندگان، مرد عنکبوتی، مرد آهنی و کاپیتان آمریکا برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S10 و مدل پلاس، گلکسی A40، A50 و A70 موجود است. حالا Evan Blass توییت جدیدی را منتشر کرده است که در آن بیان کرده چند کیس هوشمند جدید با تم قهرمانان مارول برای گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس عرضه خواهد شد.

گلکسی نوت 10 گلکسی نوت 10

هر کدام از این قاب‌ها بر روی یکی از قهرمانان دنیای مارول تمرکز دارند: مرد عنکبوتی، مرد آهنی، کاپیتان آمریکا و ددپول. این کیس‌ها به صورت هوشمند طراحی شده‌اند و به محض قرار گرفتن اسمارت‌فون در آنها محتوای انحصاری مارول شامل تریلرها، کلیپ‌ها و یک بازی نقش‌آفرینی تحت عنوان FutureFight بارگذاری می‌شود. همچنین هر قاب لاک اسکرینی متحرک نیز خواهد داشت که متناسب با شخصیت روی قاب است. در قسمت جلو و پشتی این کیس‌ها، برش‌هایی برای دوربین سلفی و اصلی گوشی دیده شده است تا عملکرد گوشی در این زمینه مختل نشود.

در خصوص قیمت و زمان عرضه این قاب‌ها اطلاعاتی در دست نیست، اما با توجه به قیمت 44 دلاری کیس‌های حال حاضر، باید منتظر قیمتی در همین رنج باشیم. در وبسایت سامسونگ نیز تبلیغات مربوط به این کیس‌ها دیده می‌شود، اما ظاهرا این قاب‌ها به صورت مستقیم از طریق وبسایت به فروش نخواهند رسید. در هر صورت اگر از طرفداران دنیای مارول هستید و یکی از مدل‌های گلکسی نوت 10 را نیز پیش خرید کرده‌اید، می‌توانید با تهیه یکی از این کیس‌ها اسمارت‌فون ایده‌آل خود را داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH