سرویس استریم بازی GeForce NOW انویدیا به‌زودی برای گوشی‌های اندرویدی عرضه می‌شود

سرویس استریم بازی GeForce NOW انویدیا به‌زودی در اختیار دارندگان گوشی‌های اندرویدی قرار می‌گیرد. شرکت انویدیا بعد از عرضه عمومی نسخه بتای سرویس GeForce NOW اعلام کرده بود که برنامه‌‌هایی برای گسترش آن به گوشی‌های اندرویدی دارد. حالا امروز انویدیا تایید کرده است که این سرویس از اواخر امسال، امکان انتخاب دستگاه‌های اندرویدی را نیز خواهد داشت.

گرچه انویدیا در این مورد فقط به پرچمداران شرکت سامسونگ و ال‌جی اشاره کرده است، اما با اطمینان‌خاطر می‌‌توان گفت که در زمان راه‌اندازی GeForce NOW، گوشی‌های اندرویدی بیشتری با آن سازگار خواهند بود. سرویس مذکور قرار است ابتدا در نسخه بتا عرضه شود. 

سرویس استریم بازی GeForce NOW انویدیا بعد از بهبود و بهینه‌سازی لازم در اختیار همه کاربران اندرویدی قرار خواهد گرفت. انویدیا توصیه کرده است که کاربران برای بهره‌مندی هرچه بهتر از تجربه گیمینگ گوشی خود، از یک گیم‌پد بلوتوثی مانند Razer Raiju Mobile ،Steelseries Stratus Duo ،SHIELD controller یا Glap Gamepad استفاده کنند. البته باید به این نکته اشاره کرد که تعدادی از بازی‌ها، بدون گیم‌پد قابل اجرا بر روی یک دستگاه اندرویدی نخواهند بود.

GeForce NOW، یک سرویس استریم است که به فروشگاه‌های محبوب بازی‌های دیجیتالی متصل می‌شود و به گیمرها اجازه می‌دهد تا کتابخانه بازی‌های خود را از آنجا دریافت کرده و بازی‌هایی مانند Control ،Fallout 76 ،Fortnite ،Shadow of the Tomb Raider ،Wolfenstein: Youngblood و World of Tanks را استریم نمایند.

سرویس استریم بازی GeForce NOW انویدیا از بیش از ۵۰۰ بازی پشتیبانی می‌کند. ضمنا جهت استفاده از بازی‌ها ابتدا باید آنها را از یک فروشگاه دیجیتالی خریداری کنید. به محض خرید یک بازی، می‌توانید آن را دانلود کرده و به صورت لوکال آن را بازی نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH