فروش ردمی نوت 7

فروش اسمارتفون‌های سری ردمی نوت 7 به 20 میلیون عدد رسید

برند ردمی در اوایل سال جاری میلادی با اعلام جدایی خود از شرکت شیائومی و معرفی اسمارتفون ردمی نوت 7 (Redmi Note 7) به موفقیت بزرگی رسیده است. این برند با فروش 20 میلیونی جدیدترین اسمارتفون سری نوت موفق شد تا سهم عمده‌ای از بازار چین را کسب کند.

این شرکت در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که تنها طی هفت ماه، بیش از 20 میلیون عدد از تلفن هوشمند ردمی نوت 7 را در سراسر جهان به فروش رسانده است.

ردمی با انتشار یک بنر در صفحه رسمی خود با درج کلمه “متشکرم” از تمامی کاربران خود تشکر کرد که باعث فروش 20 میلیونی ردمی نوت 7 شدند. هم‌چنین، ردمی در ادامه توضیحات خود که در این بنر نوشته شده بود از معرفی ردمی نوت 8 خبر داد و از کاربران خواست تا با فوروارد کردن این پست در صفحه شخصی خود، یکی از افرادی باشند که شانس برنده‌شدن یک دستگاه اسمارتفون ردمی نوت 8 را دارند.

اسمارتفون‌های سری ردمی نوت 7 در قالب سه تلفن با نام‌های ردمی نوت 7، ردمی نوت 7 اس و ردمی نوت 7 پرو به بازار عرضه‌ شده‌اند و مهم‌ترین علت فروش خوب آن‌ها به لنز 48 مگاپیکسلی مربوط می‌شود.

هم‌اکنون، احتمال می‌رود که اسمارتفون ردمی نوت 8 با طراحی شبیه به تلفن ردمی K20 و دوربین تعبیه‌شده در مرکز بدنه پشتی تلفن معرفی شود. هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره مشخصات فنی این تلفن منتشر نشده است.

ما گمان می‌کنیم که ردمی نوت 8 پرو از سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ با نام ISOCELL Bright GW1 در بخش دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. هم‌چنین، اخبار و شایعات قبلی به ما گوشزد می‌کنند که تلفن هوشمند شیائومی می میکس 4 (Xiaomi MI Mix 4) از سنسور 108 مگاپیکسلی شرکت سامسونگ بهره‌ می‌برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH