هندست‌های سری ردمی نوت 8 با تراشه هلیو G90T شرکت مدیاتک عرضه خواهند شد

طی چند روز گذشته، تصاویر و اطلاعات مربوط به سری آینده ردمی نوت 8 لو رفت و اوایل وقت امروز نیز روشن شد که این گوشی در روز 29 آگوست به‌طور رسمی معرفی می‌شود. بعلاوه اطلاعات کنونی نشان می‌دهند که اسمار‌ت‌فون‌های نوت 8 و نوت 8 پرو از تراشه جدید گیمینگ‌محور هلیو G90T بهره خواهند برد.

شرکت مدیاتک پیش‌تر و در ماه جولای از تراشه‌های سری G90 خود رونمایی کرد و اکنون می‌دانیم که یک دستگاه ردمی مجهز به تراشه G90T در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. اکنون پستی که توسط مدیاتک در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است؛ در واقع نشان می‌دهد که مدل‌های ردمی نوت آینده با این تراشه جدید روانه بازار خواهند شد.

اکنون می‌دانیم که نوت 8 پرو با پیکره‌بندی دوربین چهارگانه و در راس آن، حسگر 64 مگاپیکسلی ISOCELL GW1 ساخت سامسونگ عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که مدل معمولی نوت 8 در عوض حسگر 64 مگاپیکسلی احتمالا از یک نمونه 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. بعلاوه بر اساس پیش‌بینی‌ها هر 2 گوشی به‌همراه اسکنر اثرانگشت در قسمت پشتی دستگاه و قابلیت پشتیبانی از اتصال NFC در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. این نخستین باری است که سری ردمی نوت از اتصال NFC پشتیبانی می‌کند.

لو ویبینگ؛ ریاست برند ردمی نیز اعلام کرد که سری نوت 8 با شارژدهی مناسب‌تر باتری و نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بالاتر عرضه خواهد شد. با معرفی هندست‌های سری نوت 8 جزئیات بیش‌تری پیرامون آن‌ها اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH