مشخصات و تصاویر جدیدترین اسمارت‌فون هواوی با نام Enjoy 10 رویت شد!

یک اسمارت‌فون جدید شرکت هواوی با شماره مدل STK-TL00 موفق به اخذ گواهینامه TENAA شده است. پیش از این انتظار می‌رفت هندست مورد نظر نسخه‌ای ری‌برند شده از اسمارت‌فون Y9 پرایم 2019 باشد، اما تصاویر تایید شده نشان از طراحی متفاوت پنل پشتی دارند و به همین دلیل بسیاری عنوان کرده‌اند باید منتظر یک گوشی جدید از طرف شرکت چینی باشیم. بر اساس شایعات، این اسمارت‌فون همان Enjoy 10 خواهد بود که ما دسترسی کاملی به مشخصات و تصاویر آن داریم.

Enjoy 10

این اسمارت‌فون صفحه نمایشی 6.59 اینچی LCD با کیفیت FHD پلاس خواهد داشت. دوربین سلفی Enjoy 10 به صورت موتوریزه بوده و 16 مگاپیکسلی است. در پنل پشتی نیز شاهد حضور سه دوربین با چینشی عمودی هستیم؛ لنز اصلی این هندست 48 مگاپیکسلی خواهد بود که در کنار یک لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 2 مگاپیکسلی برای عمق تصویر، دوربین سه‌گانه دستگاه را تشکیل می‌دهند. در زیر دوربین‌ها نیز شاهد تعبیه یک فلاش LED و حسگر اثر انگشت هستیم.

Enjoy 10

Enjoy 10 دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت پردازش 2.2 گیگاهرتزی خواهد بود. با توجه به این مشخصات به احتمال فراوان باید منتظر به‌کارگیری پردازنده کایرین 710 در آن باشیم. مدل‌های مختلف این اسمارت‌فون با 4، 6 و 8 گیگابایت رم و همچنین 128 گیگابایت حافظه داخلی برای مدل پایه عرضه خواهند شد. باتری 3900 میلی‌آمپری، درگاه شارژ یواس‌بی Type-C و اندروید پای به صورت پیش‌فرض از دیگر مشخصات این هندست به شمار می‌روند.

Enjoy 10

اسمارت‌فون جدید هواوی دارای ابعاد 163.5 در 77.3 در 8.8 میلی‌متر بوده و 196.8 گرم وزن خواهد داشت. رنگ‌های ارایه شده برای این محصول شامل مشکی، سبز و آبی می‌شود. بر اساس شنیده‌ها، Enjoy 10 به زودی در چین عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH