لنوو نوت A6

تصاویر رسمی اسمارتفون میان‌رده لنوو نوت A6 منتشر شد

تصاویر گوشی لنوو نوت A6 به‌طور رسمی منتشر شد. لنوو از یک گوشی جدید میان‌رده به نام نوت A6 رونمایی خواهد کرد. این هندست به‌تازه‌گی در پروفایل ویبوی چانگ چنگ، نایب رییس این شرکت، مشاهده شده است. این دستگاه قبلا تاییدیه NBTC تایلند را دریافته کرده و همچنین با شماره مدل L19041 در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شده بود.

در حالیکه ما جزییات زیادی درباره مشخصات این گوشی نمی‌دانستیم، لیست گیک‌بنچ افشا کرده بود که دستگاه، مجهز به چیپست هلیو P22 و رم ۳ گیگابایتی خواهد بود و اندروید ۹ پای را در خود خواهد داشت.

لنوو نوت A6

با نگاهی به جدیدترین تصاویر این گوشی مشخص می‌شود که دستگاه دارای یک بریدگی قطره‌ای شکل در بالا و حاشیه‌های نسبتا باریک در اطراف خود است. در پشت آن نیز شاهد یک دوربین دوگانه، فلاش LED و یک سنسور اثر انگشت هستیم. علاوه بر اینها، گوشی دارای یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری در لبه بالایی و یک پورت میکرو USB در لبه پایینی خود است.

لنوو نوت A6

شیار سیم کارت نوت A6 در لبه سمت چپ بدنه و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا هم در سمت راست آن قرار دارند. پوسترهای منتشر شده از دستگاه نشان می‌دهند که گوشی دارای دو رنگ آبی و مشکی است. لنوو قرار است اسمارتفون نوت A6 خودش را در یک رویداد اختصاصی در شهر پکن رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH