اوپو رنو 2F

مشخصات فنی اسمارتفون اوپو رنو 2F فاش شد!

شرکت چینی اوپو در 28 اوت (6 شهریور) از اسمارتفون‌های سری رنو 2 رونمایی خواهد کرد. این مجموعه شامل سه مدل اسمارتفون با نام‌های رنو 2، رنو 2Z و رنو 2F است. مشخصات فنی اسمارتفون‌های رنو 2 و رنو 2Z قبلا فاش شده بود و اکنون نوبت معرفی مشخصات احتمالی رنو 2F است.

طبق جدیدترین گزارش، رنو 2F از چیپست شرکت مدیاتک با نام Helio P70 SoC در کنار رم 8 گیگابایتی برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کند. این تلفن دارای حافظه داخلی با ظرفیت 128 گیگابایت بوده و صفحه‌نمایش 6.53 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس در بدنه تلفن گنجانده شده است. هم‌چنین، اسکنر اثر‌انگشت درون نمایشگر نیز یکی دیگر از قابلیت‌های رنو 2F به شمار می‌رود.

اسمارتفون جدید اوپو دارای یک مجموعه دوربین چهارگانه است که لنز 48 مگاپیکسلی سامسونگ با نام ISOCELL Bright GM1 به عنوان سنسور اصلی در کنار لنز 8 مگاپیکسلی الترا‌واید و دو سنسور 2 مگاپیکسلی همراه با ویژگی طراحی فیلتر‌ها قرار دارد.

دوربین رنو 2F همانند رنو 2Z به زوم دیجیتال 10 برابری مجهز است، البته دوربین این تلفن برخلاف دو مدل دیگر (رنو 2 و رنو 2Z) از حالت شبانه Ultra Dark بهره نمی‌برد و به همان حالت Ultra Night Mode 2.0 بسنده خواهد کرد.

مهم‌ترین تفاوت اسمارتفون‌های رنو 2F و رنو 2Z با رنو 2 در ماژول دوربین سلفی آن‌ها مشاهده می‌شود، برخلاف رنو 2 که از یک ماژول بال کوسه‌ای برای گنجاندن سنسور سلفی بهره می‌برد، دو اسمارتفون دیگر سری رنو 2 از ماژول پاپ‌آپ برای دوربین سلفی استفاده خواهند کرد که در قسمت مرکزی بالای بدنه دستگاه قرار دارد.

انتطار می‌رود که کمپانی اوپو در رویداد 28 اوت از اسمارتفون رنو A نیز رونمایی کند. برای مقایسه دقیق مشخصات اسمارتفون‌های اوپو رنو 2، رنو 2F و رنو 2Z می‌توانید تصاویر زیر را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH