سامسونگ اپلیکیشن اسکنر سه‌بعدی را برای اسمارت‌فون گلکسی نوت 10 پلاس منتشر می‌کند

از امروز، عرضه رسمی اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس سامسونگ در بیش از 70 کشور دنیا آغاز شد و غول کره‌ای به منظور بزرگداشت این رویداد مهم، اپلیکیشن جدیدی را منتشر کرد. این برنامه، اسکنر سه‌بعدی (3D Scanner) نام دارد و زمان انتشار آن با موعد عرضه گلکسی نوت 10 پلاس هم‌زمان شده است. دلیل چنین پدیده‌ای این است که اپلیکیشن مذکور از دوربین TOF سه‌بعدی موجود در قسمت پشتی نوت 10 پلاس استفاده نموده و امکان اسکن و تهیه مدل‌های سه‌بعدی از سوژه‌های دنیای واقعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با توجه به این‌که اسمارت‌فون‌های گلکسی S10 5G و گلکسی A80 نیز مجهز به دوربین‌های TOF هستند؛ لذا احتمالا از اپلیکیشن جدید پشتیبانی خواهند کرد.

اکنون اپلیکیشن اسکنر سه‌بعدی از طریق فروشگاه گلکسی سامسونگ قابل دریافت است و شما با کلیک کردن روی این لینک در گوشی تلفن‌همراه خود یا جستجوی نام برنامه در فروشگاه می‌توانید نسبت به دریافت آن اقدام نمایید. پس از نصب برنامه، دسترسی مستقیم به آن همانند تمامی اپلیکیشن‌های دیگر امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین چنان‌چه مایل به باز نگاه داشتن اپلیکیشن دوربین هستید؛ در این‌صورت کافیست گزینه بیکسبی ویژن را لمس نموده و سپس با مراجعه به پنل برنامه‌ها، اپلیکیشن اسکنر سه‌بعدی را پیدا کنید.

به منظور ایجاد یک مدل سه‌بعدی از سوژه‌های دنیای واقعی توسط اپلیکیشن، کاربران بایستی سوژه موردنظر خود را از کلیه جهت‌ها اسکن نموده و از عدم وجود هرگونه اشیا دیگر در اطراف سوژه مذکور هنگام انجام فرآیند اسکن اطمینان حاصل کنند. در غیر این‌صورت، اشیا اطراف سوژه نیز به‌عنوان بخشی از اسکن نهایی شما لحاظ خواهند شد. سامسونگ توصیه می‌کند که به منظور تهیه اسکن سه‌بعدی از اشیایی با اندازه بین 20 تا 80 سانتی‌مترمکعب از این ابزار استفاده کنید. کاربران با دسترسی به مدل سه‌بعدی می‌توانند یک فایل GIF را تولید نموده و آن‌را مستقیما با سایرین به اشتراک بگذارند. بعلاوه امکان افزودن مدل به تصاویر یا ویدیوهای ضبط شده توسط دوربین گوشی نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH