آنر 20S به نمایشگر ۶ اینچی و قابلیت شارژ سریع 20 واتی مجهز خواهد بود

اخبار غیررسمی درباره آنر 20S حکایت از نمایشگر ۶ اینچی و پردازنده کایرین ۸۱۰ آن دارند. همانطور که می‌دانید اخیرا شایعات زیادی درباره اسمارتفون آنر 20S وجود داشته است. برای مثال، گفته می‌شود که این گوشی دارای یک نمایشگر ۶ اینچی، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود و آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۱۰ را بر روی خود خواهد داشت. حدس‌وگمان‌ها درباره منبع تغذیه آن هم حکایت از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که قابلیت شارژ سریع آن فقط ۲۰ وات خواهد بود.

شرکت آنر، از گوشی‌های آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو در ماه مه امسال رونمایی کرد. این اسمارتفون‌ها مجهز به پردازنده کایرین ۹۸۰ و یک صفحه‌نمایش ۶.۲۶ اینچی بودند. حالا با توجه به این فاصله زمانی کوتاه، به نظر می‌رسد که مشخصات آنر 20S، تفاوت زیادی نسبت به سری آنر ۲۰ نخواهد داشت. پسوند S/SE معمولا به این معناست که نمایشگر دستگاه کوچک‌تر شده است.

آنر 20S

آنر 20S، علاوه بر صفحه‌نمایش کوچک‌تر، از پردازنده ۷ نانومتری کایرین ۸۱۰ و پردازنده گرافیکی Mali-G52 استفاده خواهد کرد. ضمن اینکه در کنار اینها، از پردازنده عصبی هوش مصنوعی داوینچی ساخت خود هواوی نیز بهره خواهد برد.

بنا به گزارش‌ها، عملکرد کلی دستگاه در سطح آنر سری 9X است. آنر 20S علی‌رغم تفاوت‌هایی که در مورد نمایشگر و پردازنده خود با سری آنر ۲۰ دارد، اما به احتمال زیاد اکثر قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن را به ارث خواهد برد. آنر 20S احتمالا از یک لنز هوش مصنوعی ۳۲ مگاپیکسلی در جلو دستگاه و یک سنسور هوش مصنوعی ۴۸ مگاپیکسلی در قاب پشتی (به عنوان دوربین اصلی) استفاده خواهد کرد.

در حال‌حاضر هیچ کدام از این اطلاعات بالا، رسمی نیست. گرچه هنوز هواوی درباره این دستگاه سکوت اختیار کرده است، اما شایعات فراوانی حول‌وحوش آن وجود دارد و ما نیز سعی خواهیم کرد به‌محض دریافت اخبار رسمی در مورد آن شما را در جریان بگذاریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH