V50s تینکیو

احتمال عرضه نسخه ارزان قیمت ال‌جی V50

پس از گذشت چند ماه از عرضه اسمارت‌فون V50 تینکیو در آمریکا، شرکت ال‌جی در حال طراحی و تولید هندست V50s تینکیو است. در حال حاضر اطلاعات چندانی در خصوص این گوشی در دست نیست، به جز لوگویی که توسط Evan Blass در توییتر منتشر شده و نام گوشی را نشان می‌دهد.

بسیاری تصور می‌کنند V50s تینکیو نسخه‌ای ارزان قیمت و ساده‌تر از پرچم‌دار شرکت کره‌ای باشد. در واقع ال‌جی پیش از این گوشی نیز اسمارت‌فون G8s تینکیو را روانه بازار کرد که مدلی معمولی از هندست بالارده G8 تینکیو بود. از نمونه تغییرات اعمال شده در دو گوشی مذکور می‌توان به تفاوت در رزولوشن صفحه نمایش اشاره کرد؛ به این ترتیب که رزولوشن صفحه نمایش مدل اصلی 1440 در 3120 بود، اما G8s تینکیو با کاهش کیفیت در این زمینه، دارای رزولوشن 1080 در 2248 بود.

V50s تینکیو

در مقایسه با اعضای قبلی خانواده گوشی‌های V شرکت ال‌جی، V50 تینکیو دارای دو ویژگی متمایزکننده بود: پشتیبانی از شبکه 5G و صفحه نمایش دوم قابل جداسازی. تا این لحظه اطلاعاتی در خصوص وجود یا عدم وجود این مشخصات در V50s تینکیو منتشر نشده است. با وجود تمام صحبت‌های مطرح شده هنوز هم باید اسمارت‌فون جدید ال‌جی را یک هندست قدرتمند اندرویدی محسوب کنیم که با ویژگی‌هایی نظیر پردازنده اسنپدراگون 855، شش گیگابایت رم و دوربین سه‌گانه حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

در خصوص طراحی، شباهت‌های بین برادر بزرگتر و کوچکتر فراوان خواهد بود. به عبارت دیگر V50s تینکیو اسمارت‌فونی بزرگ با صفحه نمایش حدودا 6.4 اینچی است. در حال حاضر نسخه معمولی این گوشی با قیمت 999 دلار به فروش می‌رسد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا ال‌جی در زمینه مالی نیز جذابیت‌های محصول جدید خود را افزایش خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH