موتو E6 پلاس

رندرهای مطبوعاتی موتو E6 پلاس این اسمارت‌فون را از تمام زوایا نشان می‌دهد!

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، انتظار می‌رود از موتو E6 پلاس در هفته آینده و طی نمایشگاه IFA 2019 رونمایی شود. در آستانه این رویداد، رندرهای جدیدی از تازه‌ترین هندست میان‌رده موتورولا منتشر شده که اسمارت‌فون را از تمام زوایا نشان می‌دهند.

موتو E6 پلاس

در رندرهای انتشار یافته توسط Winfuture.de، شاهد آن هستیم که موتو E6 پلاس در صفحه نمایش خود از برش قطره‌ای بهره می‌برد. بر اساس اخبار و شایعات منتشر شده، این بریدگی محل تعبیه یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین دوگانه این هندست نیز متشکل از سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی است. روی هم رفته باید گفت طراحی ظاهری موتو E6 پلاس به مانند دیگر اسمارت‌فون‌های میان‌رده است و در این زمینه ویژگی خاصی ندارد.

موتو E6 پلاس

در خصوص سخت‌افزار، گوشی جدید موتورولا از پردازنده هشت هسته‌ای هلیو P22 با فرکانس 2 گیگاهرتز به عنوان قلب تپنده خود استفاده می‌کند. این پردازنده در مدل‌های مختلف با 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و یا 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. اطلاع دقیقی در خصوص باتری این دستگاه در دسترس نیست، اما بسیاری عنوان کرده‌اند حداقل شاهد حضور باتری 4000 میلی‌آمپری موتو E5 پلاس در آن خواهیم بود.

موتو E6 پلاس

شایعات حکایت از آن دارند که موتو E6 پلاس با قیمت 150 یورو در اروپا عرضه خواهد شد. سه رنگ برای این هندست در نظر گرفته شده است: قرمز گیلاسی، خاکستری مفرغی و خاکستری گرافیتی. همانطور که گفته شده مراسم رونمایی از این اسمارت‌فون در نمایشگاه IFA 2019 خواهد بود، اما احتمالا عرضه آن به بازار به اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر (اواسط مهر ماه) موکول شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH