اسمارت‌فون جانشین اوپو رنو 10x زوم با پشتیبانی از شبکه 5G معرفی خواهد شد

ماه گذشته برخی مشخصات و تصاویر مربوط به اسمارت‌فون اوپو رنو 2 منتشر شد. این هندست، تاییدیه TENAA؛ آژانس چینی هم‌تراز با کمیته ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت نموده است. کمپانی اوپو در اوایل سال جاری 2 ورژن گوشی را روانه بازار کرد که یکی از آن‌ها مدلی میان‌رده و دیگری یک هندست پیشرفته با زوم 10 برابری بدون‌اتلاف است. هر 2 دستگاه با ساختار گوه‌ای جمع‌شونده که از دوربین سلفی جلویی میزبانی می‌کند در دسترس مشتریان قرار گرفتند. اکنون مشخص شده که تاییدیه TENAA، مدل جانشین یک هندست میان‌رده مجهز به نمایشگر آمولد 6.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نسبت ابعاد 20:9 را پوشش داده است. تراشه اسنپ‌دراگون 730 به‌همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی سایر مشخصات دستگاه را تشکیل می‌دهند. این گوشی مجهز به پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه شامل یک حسگر 48 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی خواهد بود. این مجموعه از بزرگ‌نمایی 20 برابری (زوم اپتیکال 2 برابری) پشتیبانی نموده و ساختار گوه‌ای شکل نیز از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. انرژی موردنیاز گوشی از طریق یک باتری 3765 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود.

اسمارت‌فون اوپو رنو 2 5G

اکنون چنان‌چه اوپو مایل به عرضه مدل جانشین رنو باشد؛ در این‌صورت بدیهی است که مدل رنو 10x Zoom نیز احتمالا مشمول چنین قاعده‌ای خواهد بود. وب‌سایت Android Authority با استناد به اطلاعات TENAA؛ آژانس رگولاتوری چین اعلام کرده که این موسسه، صدور تاییدیه برای هندست جانشین مدل پیشرفته رنو را تایید نموده است. اوپو رنو 2 5G با شماره مدل PCKM70 از نسل آینده ارتباطات بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. این هندست از یک نمایشگر 6.6 اینچی آمولد با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل و نسبت ابعاد 19.5:9 بهره خواهد برد. پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه از یک لنز پریسکوپ مربعی‌شکل تشکیل می‌شود و این لنز می‌تواند به خلق تجربه زوم اپتیکال با کیفیت بالاتر کمک نماید. بر اساس اظهارات TENAA، این هندست از یک باتری 3930 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود. دریافت تاییدیه TENAA توسط این گوشی در واقع از رونمایی احتمالی قریب‌الوقوع آن حکایت دارد.

اوپو رنو 2 5G

شرکت‌های اوپو و وان‌پلاس زیرمجموعه کمپانی مادر مشترکی هستند. گوشی‌های برند وان‌پلاس پیش‌تر در بازار ایالات‌متحده عرضه شدند؛ اما اوپو در اوایل سال جاری اعلام کرد که برای فروش هندست‌های خود در ایالات‌متحده مشغول برنامه‌ریزی است. با این‌حال پیش از تحقق این امر، کمپانی اعلام کرد که چنین اقدامی مستلزم حصول اطمینان از وضعیت مناسب کسب‌وکار شرکت در بازارهای اروپایی خواهد بود. شرکت اوپو طی 3 ماهه دوم امسال موفق به فروش 7.6 میلیون دستگاه هندست در سراسر جهان شد و این میزان از فروش، برند چینی را به پنجمین فروشنده بزرگ اسمارت‌فون در دنیا مبدل کرد. بعلاوه طی همین دوره زمانی و در بازار بومی نیز اوپو پس از هواوی، عنوان دومین تولیدکننده بزرگ اسمارت‌فون را تصاحب نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH