لپ‌تاپ‌های جدید سری ConceptD ایسر در نمایشگاه IFA 2019 معرفی شدند

ایسر به دنبال رونمایی از مدل‌های جدیدی لپ‌تاپ‌ سری ConceptD خود در ماه آوریل است. نوت‌بوک‌های قدرتمند این سری که دارای نمایشگرهای غنی و دقیقی هستند، قرار است با طراحی‌های چشم‌نوازی به‌روز شوند. خانواده ConceptD، اولین بار با سه مدل ConceptD 7 ،ConceptD 5 و ConceptD 9 معرفی شدند. مدل‌های دوم و سوم به ترتیب ۱۵ اینچی و ۱۷.۳ اینچی بودند و مدل اول در هر دو سایز قابل دسترس بود.

حالا ایسر در رویداد امسال IFA 2019 می‌خواهد سری مذکور را با اضافه کردن یک لپ‌تاپ ۱۵ اینچی ConceptD 3 و همچنین ارایه نسخه‌های پرو برای هر کدام از مدل‌ها گسترش بدهد. نسخه‌های پرو مجهز به کارت‌های گرافیکی Quadro RTX انویدیا خواهند بود.

ایسر ConceptD 3
ایسر ConceptD 3

در ابتدا تصور می‌شد که لپ‌تاپ ConceptD 3، یک نوت‌بوک کوچک‌ ۱۳ اینچی با مشخصاتی مشابه بقیه مدل‌ها باشد، اما بعدا مشخص شد که این لپ‌تاپ با داشتن پردازنده گرافیکی GeForce GTX 1650 انویدیا، به جای کارت‌های RTX، چیزی فراتر از یک دستگاه پایین‌رده خواهد بود. ضمنا، ConceptD 3 پرو، دارای یک پردازنده گرافیکی Quadro T1000 خواهد بود. بد نیست که بدانید ConceptD 5، یک کارت گرافیکی Quadro T3000 در داخل خود دارد و ConceptD 7 و ConceptD 9 نیز مجهز به Quadro T5000 هستند.

لپ‌تاپ ConceptD 3، به غیر از پردازنده‌ گرافیکی، در بقیه مشخصات تفاوت چندانی با ConceptD 5 ندارد. البته این نوت‌بوک کمی نازک‌تر است و همین امر باعث شده تا کیبورد آن در مقایسه با صفحه کلید ConceptD 5 اندکی تورفته‌تر به نظر برسد. با این‌حال، دکمه‌های آن زیاد پایین نیستند و کار کردن با آنها همچنان راحت خواهد بود. همچنین نمایشگر لپ‌تاپ ConceptD 3، براساس ویدیوهایی که از آن منتشر شده، کیفیت خوبی حتی در محیط‌های پر نور دارد. یک حسگر اثر انگشت نیز در کنار ترک‌پد آن تعبیه شده است که البته بنا به گفته یکی از عوامل ایسر این ویژگی احتمالا در مدل‌هایی که وارد بازار آمریکا خواهند شد، وجود نخواهد شد. ConceptD 3، رنگ سفید بسیار چشم‌نوازی دارد، اما مانند ConceptD 5 به شکل شش‌گوشه نیست. لپ‌تاپ همچنین مجهز به یک سیستم خنک‌کننده بسیار کم‌صدا و آرام است؛ بطوریکه شدت صدای آن حتی در بالاترین حالت ممکن به 40 dB می‌رسد.

ایسر ConceptD 5
ایسر ConceptD 5

لپ‌تاپ‌های جدید ConceptD در ماه نوامبر امسال در دسترس خواهند بود. قیمت آنها، از ۱۰۰۰ دلار در مورد ConceptD 3 شروع خواهد شد و به قیمت ۱۷۰۰ دلار در لپ‌تاپ ConceptD 3 پرو خواهد رسید. ConceptD 5، با قیمت ۱۸۰۰ دلار به فروش خواهید رفت و نسخه پرو آن هم قیمتی حدود ۲۰۰۰ دلار خواهد داشت. ایسر همچنین مدلی از لپ‌تاپ Swift 5 خود معرفی کرده که مجهز به چیپست نسل دهم  Core i7-1065G7 اینتل است و هنگام عرضه در ماه نوامبر به قیمت ۹۰۰ دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH