موتورولا وان زوم

موتورولا وان زوم با دوربین 48 مگاپیکسلی چهارگانه رسما معرفی شد

شرکت موتورولا از بهترین و جدیدترین اسمارتفون خانواده موتو (Moto) با نام وان زوم (One Zoom) رونمایی کرد. این تلفن از نمایشگر 6.4 اینچی OLED همراه با رزولوشن +1080p و اسکنر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش استفاده می‌کند. در بخش پردازنده مرکزی دستگاه از همان تراشه موجود برروی تلفن موتو زد 4 (Moto Z4)، یعنی اسنپدراگون 675 بهره گرفته شده است. البته، برخلاف عدم ایجاد تغییر در بخش پردازش دستگاه، دوربین اصلی آن دچار تغییراتی شده است.

موتورولا وان زوم از یک دوربین چهار‌گانه در بخش پشتی تلفن استفاده می‌کند. سنسور اصلی مجموعه دوربین با کیفیت 48 مگاپیکسل (اندازه هر پیکسل 0.8 میکرومتر) و دریچه دیافراگم f/1.7 و لرزش‌گیر اپتیکال در بخش مربعی این مجموعه قرار دارد.

دوربین سلفی تلفن با کیفیت 25 مگاپیکسل و پیکسل‌های 0.9 میکرومتری در بخش جلویی وان زوم تعبیه شده است. هر دو لنز اصلی و سلفی این هندست هوشمند از فناوری Quad Pixel برای ثبت تصاویر با کیفیت در محیط‌های کم‌ نور استفاده می‌کنند.

 

دومین سنسور مجموعه دوربین چهارگانه از نوع تله‌فوتو بوده و با کیفیت 8 مگاپیکسل به همراه زوم 3 برابری و لرزش‌گیر اپتیکال، به عنوان دومین سنسور دوربین اصلی معرفی شد. سومین عضو مجموعه دوربین دستگاه یک لنز الترا‌واید با کیفیت 16 مگاپیکسل (میدان دید 117 درجه‌ای) بوده و در کنار سنسور عمق 5 مگاپیکسل قرار گرفته است.

شاسی بدنه موتورولا وان زوم از جنس آلومینیوم جلا داده‌شده سری 6000 ساخته شده است. صفحه‌نمایش OLED دستگاه توسط شیشه تقویت‌شده 2.5D پاندا کینگ محافظت می‌شود و شیشه بدنه پشتی از نوع گوریلا گلس 3 است.

شرکت موتورولا از پوشش نانویی P2i برای آبگریزی سطح بدنه تلفن استفاده کرده است. باتری دستگاه با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع  15 وات از طریق پورت USB-C قادر به تامین انرژی وان زوم است. شاید خوشحال شوید که هندست جدید موتورولا به جک 3.5 میلی‌متری هدفون و گیرنده رادیویی FM برای شنیدن کانال‌های رادیو مجهز است.

اسمارتفون جدید موتورولا از 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای پردازش و ذخیره اطلاعات بهره می‌برد. این تلفن دارای دو شیار سیم‌کارت و یک شیار برای استفاده از کارت حافظه microSD است. موتورولا وان زوم از امروز با قیمت 400 یورو روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH