آلکاتل 1V

رونمایی از اسمارتفون‌های آلکاتل 3X ،1V و تبلت اسمارت تب 7 در نمایشگاه IFA 2019

شرکت TCL علاوه بر معرفی اولین گوشی خود با برند TCL، دستگاه‌های ارزان قیمت دیگری را نیز تحت برند آلکاتل به نمایشگاه IFA 2019 آورده است. این محصولات شامل اسمارتفون‌های جدید آلکاتل 1V، آلکاتل 3X و تبلت اسمارت تب ۷ می‌شوند. این‌ها دستگاه‌های پایین‌رده‌ای هستند که با قیمت‌های پایین خود، مشتریانی را که به دنبال گوشی‌ها‌ یا تبلت‌های مقرون به صرفه هستند، هدف قرار داده‌اند.

آلکاتل 1V

ارزان قیمت‌ترین دستگاه در بین این سه محصول، آلکاتل 1V است. این هندست یک نمایشگر ۵.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۴۸۰ در ۹۶۰ و نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد. دوربین‌های آن شامل یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 در جلو و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.4 و یک فلاش LED در پشت آن می‌شوند. در پشت دستگاه شاهد اسکنر اثر انگشت نیز هستیم. گوشی از پلاستیک ساخته شده و هر سه دکمه پاور، تنظیم صدا و  دکمه مخصوص گوگل اسیستنت آن در لبه سمت راست قرار دارند.

آلکاتل 1V

در داخل هندست نیز شاهد استفاده از یک چیپست هشت هسته‌ای Unisoc SC9863A به همراه رم ۱ گیگابایتی و حافظه ۱۶ گیگابایتی (قابل ارتقا با کارت microSD) هستیم. سیستم عامل آن، اندروید پای (نسخه Go) است و همه اپلیکیشن‌های استاندارد Go برای استفاده بر روی آن بهینه‌سازی شده‌اند.

باتری دستگاه ظرفیت ۲۴۶۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از طریق microUSB شارژ می‌شود. آلکاتل 1V، به قیمت ۸۶ دلار و در رنگ‌های مشکی، آبی، طلایی و رز متالیک در دسترس خواهد بود. گوشی برای فروش در اروپا، آسیا و آمریکای لاتین آماده شده است، اما تاریخ دقیق عرضه آن هنوز مشخص نیست.

آلکاتل 3X

آلکاتل 3X مجهز به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با وضوح +HD و نسبت تصویر ۲۰:۹ است. بریدگی قطره‌ای شکل بالای آن میزبان یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است. در قاب شیشه‌ای پشت آن نیز یک ست‌آپ دوربین سه‌گانه وجود دارد که شامل یک سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی (f/1.8)، یک دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی (f/2.2) و یک سنسور اولترا واید ۵ مگاپیکسلی (f/2.4) می‌شود.

آلکاتل 3X

گوشی 3X در داخل خود یک تراشه هلیو P23 مدیاتک و رم و و حافظه ۴ و ۶۴ گیگابایتی دارد. ظرفیت باتری آن هم ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است. این هندست، سیستم عامل اندروید پای را بر روی خود دارد و مانند 1V از دکمه اختصاصی دستیار صوتی گوگل بهره‌مند است.

آلکاتل 3X در سه رنگ مشکی، سبز و Jewelry Rose و به قیمت ۱۶۳ دلار در اروپا و آمریکای لاتین در دسترس خواهد بود.

آلکاتل اسمارت تب ۷

برای کسانی که به دنبال تبلت‌های خاص هستند، آلکاتل اسمارت تب ۷ که یک تبلت اقتصادی است، گزینه خوبی محسوب می‌شود. این دستگاه دارای قابلیت اختصاصی Kids Mode است که به کاربر اجازه نظارت بر استفاده اپلیکیشن‌ها را می‌دهد. این تبلت فقط ۲۶۸ گرم وزن دارد.

آلکاتل اسمارت تب ۷

دستگاه مجهز به یک نمایشگر ۷ اینچی با رزولوش ۶۰۰ در ۱۰۲۴ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۹ است. دوربین‌های آن هم شامل یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین VGA در پشت تبلت می‌شود. در داخل آن هم از یک چیپست چهار هسته‌ای MT8167B مدیاتک و رم و حافظه ۱.۵ و ۱۶ گیگابایتی استفاده شده است.

سیستم عامل تبلت اندروید ۹ پای با رابط کاربری اختصاصی خود آلکاتل است. باتری آن ظرفیت ۲۵۸۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و با microUSB شارژ خواهد شد. آلکاتل اسمارت تب ۷ اواخر امسال به قیمت ۸۶ دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH