قیمت آی‌فون 11

قیمت مدل‌های مختلف آی‌فون 11 مشخص شد؛ از 699 تا 1099 دلار!

چند ساعت پیش از جدیدترین اسمارت‌فون‌های اپل رونمایی شد و قیمت این محصولات نیز مشخص شد. بر اساس صحبت‌های مسئولان شرکت، قیمت آی‌فون 11 که جانشین آی‌فون XR در سال گذشته است، از 699 دلار شروع خواهد شد. دو مدل پرو و پرو مکس از این خانواده نیز به ترتیب کار خود را با قیمت 999 دلار و 1099 دلار شروع خواهند کرد. پیش فروش هر سه مدل از روز جمعه، سیزدهم سپتامبر آغاز می‌شود و محصولات سفارش داده شده یک هفته بعد به دست خریداران خواهد رسید.

آی‌فون 11 دارای طراحی شیشه‌ای است و به ادعای شرکت، یکی از سرسخت‌ترین اسمارت‌فون‌های موجود در بازار خواهد بود. این هندست در رنگ‌های ارغوانی، سفید، سبز، زرد، مشکی و قرمز عرضه می‌شود. تنوع رنگ پرچم‌داران این سری از گوشی‌های آی‌فون باز هم نسبت به مدل ارزان قیمت کمتر خواهد بود؛ سبز، خاکستری فضایی، نقره‌ای و طلایی. هر سه مدل از پردازنده A13 بایونیک استفاده می‌کنند که به جای پردازنده A12 بایونیک به کار رفته در آی‌فون XR تولید شده و باز هم بر اساس ادعای شرکت، قدرتمندترین پردازنده تولیدی در صنعت گوشی‌های هوشمند است.

قیمت آی‌فون 11

آی‌فون 11 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی از نوع Liquid Retina بوده و در ماژول چهارگوش پشتی خود از دو دوربین بهره می‌برد. قابلیت‌های جدید فراوانی به دوربین هر سه مدل افزوده شده است که از جمله آنها می‌توان به حالت جدید شب، تصاویر پرتره مخصوص حیوانات و همچنین قابلیت Quick Take که به کاربر اجازه می‌دهد در حالت عکاسی اقدام به ضبط ویدیو کند، اشاره کرد. دوربین سلفی نیز به Face ID سریع‌تر و قابلیت گرفتن ویدیو در حالت اسلوموشن مجهز شده است. مدل‌های پرو و پرو مکس با پنل‌های 5.8 و 6.5 اینچی اولد ارایه می‌شوند. اپل در تولید پنل اسمارت‌فون‌های خود از فناوری جدیدی استفاده کرده است که کیفیت تصاویر به نمایش درآمده را افزایش می‌دهد. هر دو مدل دوربینی سه‌گانه دارند؛ یک لنز 12 مگاپیکسلی واید، یک لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید.

قیمت هندست‌های اپل در سال گذشته با 749 دلار برای مدل 64 گیگابایتی آی‌فون XR آغاز می‌شد و با 999 و 1099 دلار برای دیگر مدل‌ها با همین مقدار حافظه داخلی ادامه پیدا می‌کرد. هنگامی که آی‌فون‌های جدید وارد بازار شوند، کوپرتینویی‌ها قیمت آی‌فون 8 را به 449 دلار و آی‌فون XR را به 599 دلار کاهش خواهند داد. تمام این اتفاقات نشان از آن دارند که اعتراض کاربران در خصوص قیمت‌های نجومی محصولات اپل به گوش مقامات شرکت رسیده و آنها تا حدودی مجبور به بازنگری در سیاست‌های خود شده‌اند.

1 در مورد “قیمت مدل‌های مختلف آی‌فون 11 مشخص شد؛ از 699 تا 1099 دلار!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH