تاریخ معرفی گوگل پیکسل 4 و 4XL مشخص شد

افشاگری‌ها درباره گوگل پیکسل 4 حتی با وجود برگزاری رویداد بزرگ اپل برای معرفی آیفون ۱۱ همچنان ادامه دارد.

براساس یک تصویر لو رفته جدید از پیکسل 4 (تصویر زیر سمت چپ)، که توسط ایوان بلاس افشاگر معروف منتشر گردیده، مراسم رونمایی از این هندست‌ها، در تاریخ ۱۵ اکتبر اتفاق خواهد افتاد. این تاریخ، یک ماه دیرتر از رویداد سال گذشته گوگل است. اندروید ۱۰ نیز که چند روز پیش برای گوشی‌های پیکسل ارایه شد، در مقایسه با اندروید ۹ پای سال ۲۰۱۸، یک ماه دیرتر در اختیار کاربران قرار گرفت.

این تصویر که به نظر می‌رسد متعلق به یک سازنده محافظ نمایشگر است، بار دیگر حاشیه‌های باریک گوشی در سه کناره آن و همچنین پیشانی بزرگ آن را تایید می‌کند. عکس سمت راست گفته می‌شود که مربوط به پیکسل 4XL است.

همانطور که ملاحضه می‌کنید، پیکسل 4XL مجهز به یک چیپست اسنپ‌دراگون ۸۵۵ است و نه ۸۵۵ پلاس. تصویر همچنین نشان می‌دهد که نمایشگر هندست از یک پنل ۶.۲۳ اینچی بهره می‌برد که کوچک‌تر از اندازه ۶.۳ اینچی‌ است که در اخبار و شایعات وجود داشت. تصویر مذکور با این‌حال، رزولوشن ۳۰۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی نمایشگر گوشی را تایید می‌کند.

گفته می‌شود که هر دو گوشی پیکسل 4 و پیکسل 4XL مجهز به نمایشگرهای ۹۰ هرتزی، رم ۶ گیگابایتی و یک ست‌آپ دوربین دوگانه در پشت خود (دوربین اصلی به‌اضافه یک دوربین تله‌فوتو) خواهند بود. همچنین احتمال داده می‌شود که پیکسل 4 و پیکسل 4XL به ترتیب از باتری‌هایی به ظرفیت ۳۷۰۰ و ۲۸۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره ببرند. ضمنا هر دوی آنها از همان روز اول اندروید ۱۰ را بر روی خود خواهند داشت.

اما حاشیه بزرگ بالایی سری پیکسل 4 قرار است میزبان یک سیستم تشخیص چهره جدید شبیه به Face ID اپل و همچنین سنسورهای رادار Soli گوگل باشد. البته خبری از اسکنر اثر انگشت در هیچ جای پیکسل‌های جدید نیست و ظاهرا گوگل هم به تبعیت از اپل، فقط به سیستم تشخیص چهره اکتفا کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH