ورژن بتای اپلیکیشن PlayGalaxy Link سامسونگ برای گلکسی نوت 10 منتشر شد

ورژن بتای اپلیکیشن PlayGalaxy Link شرکت سامسونگ اخیرا منتشر شد و اکنون این برنامه در کشورهای آمریکا و کره‌جنوبی و بر روی هندست‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس قابل دسترس است. به‌زودی تعداد بیش‌تری از کشورها و دستگاه‌های سامسونگی (شامل تبلت‌ها) توسط این برنامه پشتیبانی خواهند شد. ‌

PlayGalaxy قادر به پخش یک بازی در حال اجرا روی کامپیوتر بر روی گوشی کاربر است. کاربران با استفاده از این برنامه قادر به بازی کردن به‌صورت محلی (از طریق وای‌فای) یا در حین حرکت (شبکه 4G پاسخگو خواهد بود؛ اما اتصال به شبکه 5G موجب بروز تاخیر کم‌تر شده و مناسب‌تر است) خواهند بود. این برنامه اساسا ورژن سامسونگی اپلیکیشن‌های Nvidia GameStream و Steam Link به‌شمار می‌رود.

در سمت دستگاه موبایل، کاربران نیازمند برخی تجهیزات کنترلی هستند و در این راستا از گیم‌پدهای بلوتوثی و پیکره‌بندی‌های قدیمی‌تر شامل ماوس و صفحه‌کلید پشتیبانی می‌شود. در صورت نیاز مبرم می‌توان از فرامین کنترلی موجود بر روی نمایشگر استفاده کرد؛ اگرچه این ابزارها برای بازی‌های دسکتاپی چندان ایده‌آل نخواهند بود.

بعلاوه کاربران می‌توانند از کنترلر ایکس‌باکس به‌صورت بی‌سیم استفاده کنند (مشابه الگوی اتصال اسمارت‌فون سونی اکسپریا 5 به کنترلر DualShock 4). همچنین سامسونگ توصیه می‌کند که کاربران، کنترلرهای گلپ که متناسب با گوشی‌های گلکسی طراحی شده‌اند را امتحان نمایند.

انجام تنظیمات مربوط به کنترلرهای گلپ و ایکس‌باکس

در بخش PC نیز کاربران، حداقل به یک دستگاه مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 10، کارت گرافیکی انویدیا GTX 1060 یا AMD Radeon 550، پردازنده Core i5 شرکت اینتل، 8 گیگابایت رم و یک روتر گیگابیتی احتیاج خواهند داشت. اپلیکیشن نصب شده بر روی کامپیوتر شخصی به‌صورت خودکار، فهرستی از کلیه بازی‌های نصب شده روی سیستم را تهیه خواهد کرد (در صورت از قلم افتادن برخی موارد می‌توان آن‌ها را به‌صورت دستی اضافه کرد).

برای کسب اطلاعات بیش‌تر پیرامون برنامه PlayGalaxy Link و دسترسی به لینک دانلود ورژن‌های مخصوص ویندوز 10 و اندروید می‌توانید به آدرس اینترنتی www.PlayGalaxy.com مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH