تصویر دیگری از کیس هواوی میت 30 لو رفت!

تصویر دیگری از کیس اسمارتفون هواوی میت 30 (یا شاید هم هواوی میت 30 پرو) که به‌زودی معرفی خواهد شد، لو رفته است. بدون هیچ سورپرایزی، کیس مذکور دارای یک برش بزرگ دایره‌ای شکل برای دوربین پشت و یک شیار نازک عمودی در کنار آن است. ما قبلا در چندین کیس دیگر نیز که از این دستگاه افشا شده بود شاهد این طرح‌بندی بوده‌ایم.

اما موضوعی که در این کیس جلب توجه می‌کند، این است که سازنده کیس تصمیم گرفته تا بر روی نایلونی که کیس را داخل آن قرار داده است، نام گوشی را بنویسد. بد نیست بدانید که سازندگان کیس‌ها معمولا طرح‌‌بندی گوشی‌ها را خیلی زودتر دریافت می‌کنند تا شروع به ساخت آنها نمایند. البته این طرح‌ها، بسیار کلی هستند و شامل جزییات قسمت‌هایی که نیاز به بریدگی و جای سوراخ بر روی کیس ندارند، نمی‌شوند.

کیس هواوی میت 30

با این‌حال، تصویر لو رفته فعلی گویای آن است که نحوه قرارگیری دوربین‌ها در داخل برش دایره‌ای شکل، در مقایسه با آرایش‌های پیشنهادی قبلی متفاوت است. تاجایی که می‌دانیم، ست‌آپ دوربین هواوی میت 30 شامل یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، دو دوربین اولترا واید و تله‌فوتو ۴۰ و ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور مدت زمان پرواز سه بعدی می‌شود. دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو آن احتمالا با نمونه موجود بر روی هواوی P30 پرو که زوم اپتیکال 5x دارد، یکی است. این دوربین، شکل مربعی دارد. فلاش LED آن هم احتمالا شکل مربعی خواهد داشت. همچنین کوچک‌ترین سوراخی که بر روی کیس دیده می‌شود می‌تواند برای سنسور مدت زمان پرواز در نظر گرفته شده است؛ هرچند که هواوی آن را در کنار فلاش LED و در بریدگی عمودی کنار ست‌آپ اصلی دوربین قرار داده است.

درباره سایر مشخصات ظاهری هواوی میت 30 پرو و همچنین نسخه معمولی آن باید بگوییم که این هندست‌ها مجهز به یک نمایشگر آبشاری انحنادار خواهند بود. ضمنا این احتمال وجود دارد که دکمه‌های پاور و تنظیم صدای گوشی‌ها به خاطر هماهنگی با طراحی مذکور، حذف گردیده و توسط نواحی لمسی شبیه‌سازی شده باشند. پورت دستگاه‌ها از نوع USB-C است و در داخل آنها شاهد چپیپست خانگی کایرین ۹۹۰ خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH