اسمارت‌فون میت 30 RS پورش دیزاین در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد

کمپانی هواوی سری میت 30 خود را در اواخر هفته جاری عرضه خواهد کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها حداقل از هندست‌های هواوی میت 30 و میت 30 پرو رونمایی خواهد شد. اما ظاهرا گوشی سومی با نام هواوی میت 30 RS پورش دیزاین نیز در شرف عرضه است. ریچارد یو؛ مدیرعامل هواوی خبر عرضه این اسمارت‌فون را اعلام کرد. انتظار می‌رود که مدل جدید پورش دیزاین با برادران معمولی خود کاملا متفاوت باشد.

یک کلیپ کوتاه‌مدت 8 ثانیه‌ای نشان می‌دهد که احتمالا شاهد به‌کارگیری الگوی طراحی عمودی در پنل پشتی گوشی خواهیم بود. همچنین برش کوچکی در این قسمت قابل مشاهده است که به‌معنای احتمال استفاده از چیدمانی متفاوت با پیکره‌بندی دایروی‌شکل مورد انتظار برای دوربین‌های پشتی دستگاه خواهد بود. طراحی متفاوت هندست‌های سری پورش دیزاین نسبت به اسمارت‌فون‌های معمولی هواوی امری نامعمول به‌شمار نمی‌رود. گوشی هواوی میت RS پورش دیزاین با پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در مرکز پنل پشتی دستگاه عرضه شد. در عین‌حال هم‌زمان با این دستگاه از خانواده هواوی P20 با ماژول دوربین در گوشه پنل پشتی رونمایی شد. هواوی میت 10 از چیدمان مناسبی برای دوربین‌ها برخوردار بود؛ اما در ادامه، آرایش افقی با الگوی چیدمان عمودی و لوگوی پورش دیزاین جایگزین شد.

پیرامون مشخصات میت 30 RS پورش دیزاین اطلاعات چندانی منتشر نشده است. به‌کارگیری تراشه کایرین 990، 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت یا حتی 1 ترابایت حافظه‌داخلی تنها فرضیات قابل طرح به‌شمار می‌آیند. با این‌حال اسمارت‌فون پورش دیزاین مخصوص کاربرانی است که مایل به خودنمایی ثروت خود هستند؛ بدان معنا که برند هندست در مقایسه با مشخصات داخلی آن اندکی مهم‌تر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH