شیائومی ردمی 8A با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی به‌زودی عرضه می‌شود

اسمارت‌فون ردمی 7A در ماه مه گذشته معرفی شد و هندست جانشین این مدل نیز هفته آینده عرضه خواهد شد. بر اساس اظهارات شیائومی، ردمی 8A در روز 25 سپتامبر در کشور هندوستان عرضه می‌شود. بعلاوه کمپانی تایید کرده که ردمی 8A مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ در حالی‌که گوشی نسل قبلی با یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی در دسترس مشتریان قرار گرفت.

زمان اضافه شدن یک عضو جدید به سری محبوب ردمی A در هندوستان فرا رسیده است. ما در روز 25 سپتامبر سال 2019 از اسمارت‌فون ردمی 8A رونمایی خواهیم کرد. این هندست مجهز به امکانات شاخص فراوانی خواهد بود. – Redmi India؛ 19 سپتامبر 2019

بعلاوه شیائومی در وب‌سایت رسمی هندی خود، صفحه مربوط به این رویداد را راه‌اندازی نموده و در آن به تبلیغ مواردی نظیر قابلیت شارژ سریع‌تر، طراحی هاله‌ای موج‌گون با خلق تجربه حمل فوق‌العاده و دوربین‌هایی با قابلیت ثبت تصاویر همانند یک عکاس حرفه‌ای پرداخته است.

همچنین صفحه مربوطه تایید می‌کند که ردمی 8A از یک نمایشگر ناچ‌دار با چانه تحتانی ضخیم و حواشی باریک در 3 طرف صفحه‌نمایش برخوردار خواهد بود. بعلاوه تصویری از پنل پشتی گوشی نیز به نمایش گذاشته شده است که با تصاویر پیش‌تر رویت شده در وب‌سایت TENAA مطابقت دارد.

تصاویر ردمی 8A در وب‌سایت TENAA

شیائومی به سایر مشخصات ردمی 8A هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است؛ اما به لطف اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت TENAA اکنون می‌دانیم که این هندست از یک نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس، پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز به‌همراه 2، 3 یا 4 گیگابایت رم بهره خواهد برد. همچنین TENAA خاطرنشان می‌کند که ردمی 8A با سیستم‌عامل اندروید پای و 3 پیکره‌بندی مختلف 16، 32 و 64 گیگابایتی برای حافظه‌داخلی روانه بازار خواهد شد. بعلاوه در حوزه عکاسی نیز پیش‌بینی می‌شود که ردمی 8A با دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی روانه بازار شود. تا زمان رونمایی رسمی از این هندست کماکان 5 روز دیگر باقی‌مانده است؛ لذا انتظار می‌رود که تا آن زمان، شیائومی به جزئیات بیش‌تری در خصوص امکانات ردمی 8A اشاره نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH