کارخانه شیائومی هندوستان

انتشار پوسترهای تبلیغاتی جدید اسمارت‌فون شیائومی می میکس آلفا

زمان زیادی به برگزاری رویداد بزرگ شیائومی در 24 سپتامبر باقی نمانده و با این وجود، شرکت چینی جزییات بیشتری را در خصوص اسمارت‌فون جدید خود با نام می میکس آلفا منتشر کرده است. در واقع این هندست جانشین می میکس 3 است، اما طراحی متفاوتی نسبت به نسل گذشته خود ارایه خواهد کرد. پوسترهای تبلیغاتی انتشار یافته در حساب کاربری Weibo شرکت چینی، اطلاعات بیشتری را در خصوص محصول جدید شرکت ارایه می‌کند.

می میکس آلفا

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، می‌توان با اطمینان گفت اسمارت‌فون جدید چینی‌ها با نام می میکس آلفا عرضه خواهد شد. قرار گرفتن این هندست در بین چند کتاب می‌تواند به این معنی باشد که صفحه نمایش اسمارت‌فون دارای طراحی منحنی خواهد بود؛ درست به مانند چیزی که پیش از این در ویوو نکس 3 مشاهده کرده‌ایم. تصویر زیر نیز علاوه بر قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G، نسبت بدنه به تصویر می میکس آلفا را 100 درصدی نشان می‌دهد. اگر این مطلب صحت داشته باشد، اسمارت‌فون جدید شیائومی در این زمینه در بین محصولات شرکت رکورددار خواهد بود.

می میکس آلفا

تنها چهار روز تا رونمایی از این دستگاه زمان باقی مانده و شاید در روزهای پیش رو علاوه بر پوسترهای تبلیغاتی، تصاویری زنده از عضو جدید خانواده هندست‌های می میکس را نیز مشاهده کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH